Samenvatting: Heating Systems

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
jelupan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 31/07/05, 11:00

Samenvatting: Heating Systems




par jelupan » 12/09/05, 14:23

Slt
Warmte/elektriciteitskrachtkoppeling wordt nu goed benut door eenheden op basis van stirlingmotoren, tegen prijzen die nog steeds hoog zijn, maar in kleinere formaten die kunnen worden aangepast aan grote panden, woningen en zelfs boten. Niet alleen grote luxe jachten, maar ook zeilboten van dhr. In dit geval zien ze eruit als een klassieke generator met identieke afmetingen, afhankelijk van het benodigde vermogen.
Voor info: www.whispertech.co.nz
www.aan boord kracht. com
stirlingtech. com
Ook de firma SOLO in Duitsland ontwikkelt een kleine generator.
Ik ken ze niet allemaal, maar ik weet dat er anderen zijn. Deze generatoren zijn populair in moeilijk bereikbare gebieden vanwege hun efficiëntie en brandstofbesparing.
Gisteren heb ik in een ander dossier het werkingsprincipe van de warmtekrachtkoppelingen van het bedrijf ENGINION (de) uitgelegd.
A +
0 x
Avatar de l'utilisateur
simplino
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 143
Inschrijving: 22/11/15, 18:28




par simplino » 29/12/15, 17:10

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 85-gasten