Eglantine eco-bio-bouwbeurs in La Louvière

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Eglantine eco-bio-bouwbeurs in La Louvière




par lejustemilieu » 06/11/07, 08:42

Hallo,
Nog een show in België, (La Louvière)
10 en 11 november 2007 (dit weekend)
Hij heeft het over ecologisch bouwen
Biologisch voedsel
Respect voor de natuur (geen afvalolie meer op tuinhuisjes) : Cheesy:
8 Debatconferenties

http://www.bio-eglantine.com/salon_egla ... antine.php
0 x
astrono_mike
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/11/07, 01:51




par astrono_mike » 08/11/07, 01:58

Wauw! We hebben het hier zelfs over de Bio-Eglantine-show! en meer met de site en alles!

voor degenen die mij niet kennen: mijn naam is Mike Delcourt en ik ben een van de organisatoren van deze show. Hartelijk dank voor deze advertentie!

Laat de auteur van dit bericht contact met mij opnemen als hij van plan is dit weekend te komen, dan zorg ik ervoor dat ik hem gratis kaartjes stuur : Cheesy:

Bezoek ons!

*Mike*
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 08/11/07, 08:59

astrono_mike schreef:Wauw! We hebben het hier zelfs over de Bio-Eglantine-show! en meer met de site en alles!

voor degenen die mij niet kennen: mijn naam is Mike Delcourt en ik ben een van de organisatoren van deze show. Hartelijk dank voor deze advertentie!

Laat de auteur van dit bericht contact met mij opnemen als hij van plan is dit weekend te komen, dan zorg ik ervoor dat ik hem gratis kaartjes stuur : Cheesy:

Bezoek ons!

*Mike*

Maar dat is oké, Mike :D
Ik stuur je een privébericht, ik ben blij met deze uitnodiging.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 08/11/07, 09:07

astrono_mike schreef:Laat de auteur van dit bericht contact met mij opnemen als hij van plan is dit weekend te komen, dan zorg ik ervoor dat ik hem gratis kaartjes stuur : Cheesy:


En de webmaster? Hij ruikt vies? : Mrgreen:

Zonder te lachen, La Louvière is een beetje ver voor ons (Ardennen)...

Organiseert u ook elders beurzen?

ps: plaats indien mogelijk geen link naar econologie op uw pagina: http://www.bio-eglantine.com/links.php ?
0 x
astrono_mike
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/11/07, 01:51




par astrono_mike » 08/11/07, 21:42

oeps, ja ik ben de webmaster vergeten : Mrgreen: Omdat ik er zelf één ben, ben ik onvergeeflijk! Beste collega, sorry :?

ja er zijn in totaal 3 salons in België:

- Valeriaan, het 1e weekend van september in Namen
- Meidoorn, het 1e weekend van oktober in Aarlen
- En wij Bio-Eglantine het 2e weekend van november

voor meer informatie, www.natpro.be dit is de algemene site van Nature & Progrès Belgique. Of www.bio-eglantine.com dat is mijn eigen site : Cheesy:

Voor de link: geen probleem! Als ik wat meer tijd heb (dus na het voorbereiden van de show van dit weekend) zal ik de link leggen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 08/11/07, 21:44

Verdomde valeriaan, we waren er dit jaar...

Nou, dat zal voor volgend jaar zijn (vergeet ons niet hè!)
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 08/11/07, 22:31

Dat komt goed uit, ik ben dit weekend vrij.
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten