Koop land in Corsica

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Thunderman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 26/05/06, 02:02

Koop land in Corsica




par Thunderman » 05/04/07, 19:34

Nadat het project flopte forum "lemondeestanous", en aanwezig op honderd andere...

Ik weet nu dat het via internet erg moeilijk is om iets in de echte wereld te creëren. Het internet is een quasi-gesloten omgeving.

Nu is mijn doel om land te kopen op Corsica, met meerdere mensen of alleen (om mijn busje en mijn motor daar neer te zetten, mijn groenten te verbouwen, een kleine habitat te bouwen...)

Als je hetzelfde wilt, kunnen we een land kopen en delen in een groep. In zekere zin een "licht" ecodorp... Slechts één essentiële voorwaarde voor mij: ik zou willen dat het fokken van dieren voor vlees daar wordt verboden.

Dank u voor uw aandacht
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Yahoo [Bot] en 115 gasten