Bevolkingsgroei

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Appleman
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 06/01/07, 18:33

Bevolkingsgroei




par Appleman » 06/01/07, 18:56

Dit heb ik onlangs geleerd:
Het bestaan ​​van ftalaten, chemicaliën die aan PVC worden toegevoegd om het flexibel te maken. Alle producten van het type babyspeelgoed zijn gericht.
Na kort onderzoek ontdekte ik echter dat ftalaten producten zijn die vrij kunnen komen uit bijvoorbeeld PVC als er op gekauwd wordt en ook bekend staan ​​als verstoorders van het hormonale systeem dat de groei en ontwikkeling reguleert.

Onze ouders hebben ons allemaal een of meer van deze speeltjes gegeven toen we baby's waren om te voorkomen dat we andere voorwerpen zouden beschadigen met onze kleine pas doorgebroken tandjes.

Na te hebben gevraagd aan de "oudsten" of ze zich een verschil in grootte herinnerden tussen 2 generaties zoals we die nu kennen.
In eerste instantie niet.


Ik kan natuurlijk niet anders dan denken dat het verschil in grootte tussen onze generatie (ik ben 18) en de vorige te wijten is aan deze producten.

Kent iemand een onderzoek dat naar dit onderwerp is gedaan?
Zo ja, laat het me dan weten.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/01/07, 19:54

Dag
Ik kan natuurlijk niet anders dan denken dat het verschil in grootte tussen onze generatie (ik ben 18) en de vorige te wijten is aan deze producten.


Ik denk dat hoe lang mensen zijn, afhangt van wat ze op jonge leeftijd eten en hoe het menselijk ras is geëvolueerd.
Ik heb moeite met het vinden van schoenen in maat 14, ik moet ze op maat maken 50m
Als we kijken naar het pantser van de ridders en zelfs naar de maten van de soldaten van Napoleon, waren ze niet lang. In die tijd was er een aanzienlijke sterfte onder kinderen, de families net de generatie voor mij hier in Quebec waren van 12 tot 18 kinderen en
De priester ging door de huizen en maakte ruzie met de moeder omdat zij (het gezin verhinderde) het was een jaarlijkse geboorte.., het was de wraak van de wiegen van Quebec, de Engelsen hadden in die tijd een kind en 2 honden.
Ik betwijfel of ze net zo goed werden gevoed en verzorgd als kinderen nu.Zelden bereikten alle 18 kinderen de volwassenheid.

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 06/01/07, 20:51

Ik geloof dat de grootte belangrijk zou zijn geweest, maar er zijn ups en downs, gezien het pantser van de ridders waren het geen dwergen! en vochten met zwaarden van 20 kg :schok:
en zoals je zegt andr, het eten is niet hetzelfde!! de kinderen kenden niet elke dag snoep, chocola was onbekend op het platteland, net als chwigs... voor de bevrijding van de 2e gd-oorlog. Deze eetgewoonten kunnen de lichaamsbouw veranderen Onze voorouders zijn tijdens hun visperiode het meest cerebraal geëvolueerd (oa omega 3 -6)
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 06/01/07, 21:13

denis schreef:gezien de wapenrustingen van de ridders waren het geen dwergen! en vochten met zwaarden van 20 kg :schok:


welkom

kijk goed (en ontmantel een pantser) je zult zien dat afgezien van Henry VIII, geloof ik, die een reus was voor zijn tijd 1.80m, de man in de XVIe eeuw gemiddeld 1.50m mat.

de pantsers zijn gemaakt zoals de schoenen en de sarcochie-pakken om het veel groter te laten lijken en indruk te maken op de tegenstander :onheil:

Dugesclin, onze grote man in Bretagne, was 1.56 m. Je zult zijn harnas zien in het Anne de Bretagne museum, het moet 2.20 m zijn.
Wanneer ze in de massa van de zwaarden trainden vanaf 5 jaar oud en klein betekent niet zwak : Lol:
Maar als je kijkt naar de mensen die het meest met sabels vochten (de zeerovers en piraten) naarmate de evolutie vorderde, nam het gewicht van de wapens af met de snelheid.

We groeien op, het is duidelijk, maar ik denk dat het te wijten is aan voedsel, aan de evolutie van de soort en aan het feit dat moderne kinderen hyperbeschermd zijn, ze doen geen inspanningen die hun groei vertragen of stoppen; dus groeien ze sneller en langer : Mrgreen: : Mrgreen:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 06/01/07, 23:23

moderne kinderen zijn hyperbeschermd, doen geen inspanningen die hun groei vertragen of stoppen, zodat ze sneller en langer groeien : Mrgreen: : Mrgreen:

@+[/citaat]

ja het zit erop, daarom zijn we, in degeneratie, natuurlijke selectie is niet meer gedaan :schok:
bij een grote klimaatramp zou de bevolking van de "ontwikkelingslanden" minder (fysiek) weerstand bieden.
Ik ben misschien geschokt, Tanpis
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 06/01/07, 23:41

denis schreef:ja het zit erop, daarom zijn we, in degeneratie, natuurlijke selectie is niet meer gedaan :schok:
bij een grote klimaatramp zou de bevolking van de "ontwikkelingslanden" minder (fysiek) weerstand bieden.
Ik ben misschien geschokt, Tanpis


welkom

NAPATOR : Lol: : Lol: : Lol:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten