Reflectie op toekomstige acquisitie

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
_Victor
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 26/09/06, 23:05
Plaats: Rouen

Reflectie op toekomstige acquisitie




par _Victor » 26/09/06, 23:34

Hallo,

Ik wil bouwen of kopen. Toen ik op zoek was naar informatie over geothermie, kwam ik je site tegen. Op het moment van schrijven heb ik de verschillende berichten nog niet gelezen, maar dat zal ik doen. Ik heb ook berichten gelezen over zonneboilers en regenwaterwinning. Zijn er andere interessante systemen om het toekomstige huis uit te rusten?

Wat betreft het huis, zijn er bouwers die dit soort service aanbieden? Is het beter een houten huis of "traditioneel" wetende dat we een klein budget hebben. Is het voordeliger om een ​​bestaand gebouw te bouwen of te herstellen?
Veel vragen, maar omdat dit de eerste aanwinst is, kom ik er liever eerder achter.
Bedankt voor uw antwoorden _Victor
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 101-gasten