Ecoconstructieproject in Haute-Loire

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
jihene
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 20/01/06, 11:13
Plaats: le puy en velay

Ecoconstructieproject in Haute-Loire




par jihene » 26/06/06, 05:04

goedemorgen

We verhuizen in september naar Haute Loire, momenteel als huurder om "elkaar te leren kennen" voordat we investeren.

we hebben het project om ons huis zelf te bouwen in strohouten steen (anders?) in passieve zonne-energie (tenminste) en zo autonoom mogelijk met waterbeheer.

dat is het project, blijft een grond vinden, waarom niet een ecohammeau de financiering, waarom geen zelffinanciering enz ...

Ik ben op zoek naar mensen van de afdeling niet ver van Puy die op dezelfde weg zijn, om feedback te blijven ontvangen, advies dat bemoedigende handen helpt.

in dezelfde geest, als ik vanaf september nog steeds geen baan heb wanneer ik niet met mijn kinderen ben, heb ik twee armen en twee handen die kunnen worden gebruikt, ik knutsel behoorlijk goed en werk het liefst met verschillende dat ik helemaal alleen de voorkeur geef aan de tacheron. Ik denk niet dat ik genoeg weet om operaties te beheren.

bij voorbaat dank voor uw toekomstige contacten

(Ik hoop dat ik daar snel adsl heb !!!)


Jean-Nicolas.
0 x
twee combi t3 1.6 td inclusief een syncro (4x4): project: schakel ze naar olie en pantone zonder alles te breken!
anders ben ik nog niet klaar met mijn mob en mijn solex weer op de weg te zetten ... mijn 125 mz van 76 kan het worden pantonized? of anders rijden dan met deze mooie wolk achter me?
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 26/06/06, 10:35

Ideeën zijn goed ... maar heb je wat besparingen en apparatuur om te "sleutelen" ?; ik, alle self-stuff, ik geloof erin maar ik ben een beetje zoals St. Thomas.

Veel geluk en veel geluk. Pas op voor degenen die je zult ontmoeten, er kunnen roofvogels zijn !!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jihene
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 20/01/06, 11:13
Plaats: le puy en velay




par jihene » 26/06/06, 13:49

bedankt voor het advies.
0 x
twee combi t3 1.6 td inclusief een syncro (4x4): project: schakel ze naar olie en pantone zonder alles te breken!

anders ben ik nog niet klaar met mijn mob en mijn solex weer op de weg te zetten ... mijn 125 mz van 76 kan het worden pantonized? of anders rijden dan met deze mooie wolk achter me?
greg2024
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 14/01/05, 09:05

waar is het project




par greg2024 » 13/09/06, 09:34

Hallo,

Het is mogelijk dat we ons tegen het einde van het jaar (mijn vrouw, mijn kind en mij) in de regio Puy zullen vestigen (blavozy) ...

Waar is je project?
0 x
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 13/09/06, 14:29

Hallo,
Wat betreft zelfbouw kunt u namens mij contact opnemen met Pascal.

http://leplacard.mecanique.free.fr/

A + Sergi.
0 x
Respect !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten