Altijd airconditioning

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
louisclaude
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 08/12/05, 18:18

Altijd airconditioning




par louisclaude » 14/06/06, 20:26

ik ben het nog steeds louisclaude5 die je berichten las Ik herinnerde me dat ik in de jaren 70 voor de nationale defensie werkte Ik ben een monteur zoals mijn vader en daar reviseerden we tankmotoren Ik had een collega die me in de tuilliau de loreile een klein apparaatje liet blazen genaamd vix it werd gemaakt in nerac touspres de bordeau en dit kleine apparaat deed hem meer dan waterverdamping om de verbranding van de motor bij explosie te verbeteren. omhoog gaan, het werkte een beetje om het te verwijderen, maar toch met resultaat hadden we bijna geen co2 meer bij de uitlaat en wat verrassend was dat toen we de gaasjes doorsneden, we in het begin een duw van een paar seconden voelden, het verraste ons het zou nodig zijn geweest om onze brander op de venturi van de carburateur te monteren waar de depressie constant is, we hadden een gat gemaakt in de danmition-pijp die ons voortstuwde, aangezien het op dit moment was dat de depressie het sterkst was, maar aangezien we de gaas er was geen brandstof meer we lieten toch een liter verbruik vallen en een winst in motorflexibiliteit dit apparaat lijkt op de panthome-reactor waarvan ik zeker weet dat hij nog beter werkt nu ik 61 jaar oud ben en niet langer het heilige vuur van de monteurs aan het voorbereiden ben mecano civiele techniek Ik geloof er nog steeds in, maar mijn moed ontbreekt en ik heb geen tijd nu ben ik alle vergunningen aan mijn huis aan het regelen die ik tijdens mijn carrière niet goed heb onderhouden eindelijk moed mijn kleintjes die we nodig hebben Jij
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten