Een zelfgebouwd huisje in stro

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
batipos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 30/08/17, 14:41
Plaats: lot

Een zelfgebouwd huisje in stro




par batipos » 30/08/17, 15:01

Hallo,
De naam van de forum, econologie, doet me denken dat mijn ervaring je misschien interesseert.
Het is een complete zelfbouw van een klein huis, 37m² woonoppervlak, waarvan de kostprijs redelijk blijft terwijl het zeer goed geïsoleerd is en bestaat uit overwegend gezonde materialen. Ik denk dat het een goede basis is voor een groter project.
Ik heb een blog gemaakt om de hele bouwplaats te vertellen, uit te leggen: nebraska.batipos.fr
Geef me gerust feedback, stel vragen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: zelfgebouwd stro huisje




par thibr » 15/10/20, 20:47

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten