Plaats verlichting in een yurt

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Matrue
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 13/03/15, 14:04

Plaats verlichting in een yurt




par Matrue » 20/05/15, 19:13

Goedenavond, ik ben bezig met het inrichten van het interieur van een yurt en ik vraag me af wat lampen in het algemeen zijn. Zijn er principes die moeten worden gevolgd om verlichting op de juiste manier in een ronde kamer te plaatsen? Aan de rand? In het midden? Een beetje op 2 plaatsen .....?
Vooruitblikkend naar uw mening ... verlicht over het probleem;)
0 x
Matrue
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 13/03/15, 14:04




par Matrue » 21/05/15, 13:50

Nou? Geek in interieurarchitectuur ??
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 21/05/15, 14:09

Als je geen verdere details over de inrichting van ruimten en hun functies te geven, zal het moeilijk zijn om u te beantwoorden: er is weinig helderzienden deze forum...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Matrue
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 13/03/15, 14:04




par Matrue » 21/05/15, 14:19

Mijn vraag ging over algemene principes, zoals "aan de rand, de ruimte ziet er meer zo uit", enz ..., naar mijn mening, als er algemene principes bestaan, zijn ze van toepassing op alle geval ... Nou, geen probleem, ik zal ergens anders kijken :)!
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten