houten huis kit / hout

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
claude07
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 12/07/04, 22:21
Plaats: de diepe Ardeche - Aubenas

houten huis kit / hout




par claude07 » 06/01/06, 20:26

Ik ben op zoek naar mensen die zo'n huis hebben gebouwd.
Ze leveren het huis in reserveonderdelen, je moet een plaat / kruipruimte maken, alles opzetten in een paar weken....

Ik ben van plan er een te maken, omdat de prijzen die een ambachtsman me aankondigt heel erg aantrekkelijk zijn, en ik heb heel weinig middelen. vanaf 40000 euro voor 100m2, sleutelklaar, metselwerk, montage, sanitair....alles.

getuigenissen zijn welkom
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

Re: Houten huis bouwpakket / plank




par Misterloxo » 06/01/06, 21:17

claude07 schreef:Ik ben op zoek naar mensen die zo'n huis hebben gebouwd.
Ze leveren het huis in reserveonderdelen, je moet een plaat / kruipruimte maken, alles opzetten in een paar weken....

Ik ben van plan er een te maken, omdat de prijzen die een ambachtsman me aankondigt heel erg aantrekkelijk zijn, en ik heb heel weinig middelen. vanaf 40000 euro voor 100m2, sleutelklaar, metselwerk, montage, sanitair....alles.

getuigenissen zijn welkom


Ik kan je geen getuigenis geven, maar voor deze prijs als je referenties hebt, ben ik een nemer

:D
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
claude07
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 12/07/04, 22:21
Plaats: de diepe Ardeche - Aubenas




par claude07 » 06/01/06, 22:03

Wel, ik kan je privé het telefoonnummer van de aannemer geven, je kunt hem bellen en hem naar jezelf vragen als je wilt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 06/01/06, 22:10

Oké, je kunt het aan mij geven.

Mijn project is niet voor nu, maar evenzeer om de referentie te hebben
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 06/01/06, 23:27

Het is grappig dat ik dit niet lang geleden op een vrachtwagen zag, het was een Canadees bedrijf. Het leek mij geweldig. Een super mooi en goed geïsoleerd goedkoop huis. Zoals de huizen die op het water drijven als er overstromingen zijn in Louisiana : Lol::? ...
Oké, dat was van slechte smaak. : Oops:
0 x
Avatar de l'utilisateur
claude07
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 12/07/04, 22:21
Plaats: de diepe Ardeche - Aubenas




par claude07 » 07/01/06, 00:38

Bedankt voor Louisiana!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 07/01/06, 12:26

Dag
Neuh dat was een grap.
Maar ik vind het concept cool. U koopt bijvoorbeeld grond, u zet een klein huis in bouwpakketvorm achter in de tuin. U kunt er prima in wonen en ondertussen kunt u rustig uw hoofdwoning bouwen. Anders houd je het als je hoofdhuis en krijg je een origineel, mooi en goedkoop huis.
0 x
Avatar de l'utilisateur
claude07
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 12/07/04, 22:21
Plaats: de diepe Ardeche - Aubenas




par claude07 » 07/01/06, 12:37

maar een houten huispakket of niet en een huis op zich!

niet tijdelijk. het is niet omdat we in Frankrijk koud beton + nucleaire verwarming zijn dat we niet altijd verplicht zijn hetzelfde te doen.

in het land van mijn vrouw heb ik meer dan een jaar in bossen gewoond, en het is geweldig. akoestiek, zachtheid ..... het is erg leuk. 's nachts slapen we heel goed.

dan is het ecologisch. anders heb ik hier nog geen cycloon gezien (dat gezegd hebbende, de houten kozijnen van de moillon-huizen vliegen ook weg) dan heb ik geen tsunami gezien bij mijn huis 200 km van de zee
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 07/01/06, 12:42

Pas op voor termieten en chemische behandelingen (verontreinigingen?) van het hout :)

- http://www.termites-info.com/images/car ... es_sml.jpg


Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 07/01/06, 15:07

Dit type huis in bouwpakket staat er vol mee op onze campings en dit is een serieuze concurrentie voor de gîtes omdat het goedkoper is om te huren. we noemen het mazetten.
Niet iedereen kan zich een eigen huis veroorloven en dit alternatief is erg interessant voor krappe budgetten.
als ik een ecologisch huis zou moeten bouwen zou ik voor de rust liever de "monomur" baksteen kiezen maar die is duurder..
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 151-gasten