energiebesparingen formaties

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
centreRGE
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 18/07/14, 18:45

energiebesparingen formaties




par centreRGE » 18/07/14, 18:50

Hallo,

Als je een passie hebt voor energiebesparing, dan is hier een vacature waarmee je je volledig kunt ontwikkelen in het veld.



M/V positie

Missions: Voor onze opleidingsorganisatie leid je opleidingsmodules op het gebied van energiebesparing, RT 2012, hernieuwbare energie, loodgieterswerk en verwarming. Dit is bedoeld voor bouwprofessionals in heel Frankrijk.

Profiel: Je hebt ervaring met opleidingsfacilitering en expertise in één of meerdere van deze domeinen (FEEBAT, QUALIBOIS, etc.)
Je bent een beginner, gemotiveerd, hebt gevoel voor pedagogiek, vakkennis op het gebied van bouwen, energiebesparing, rook en/of verwarming.
U wilt investeren in een concreet professioneel project.
Vergoeding: bij de sessie, vergoeding van reiskosten, aanvullende training, voertuig en essentieel rijbewijs.

plaats: Overal in Frankrijk

Stuur sollicitatiebrieven en CV naar Simon Fournier (simon.fournier@hotmail.fr)
0 x
RégsB
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 67
Inschrijving: 26/04/14, 13:33




par RégsB » 21/07/14, 16:04

Nou, het begint te bewegen ... en dus stuur ik :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten