De Sarkome naar ... Alberto Mujica (Uruguay)

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

De Sarkome naar ... Alberto Mujica (Uruguay)




par Flytox » 05/04/13, 23:20

Zeker, hij heeft niet dezelfde stijl/methoden als onze nationale bling bling dwerg.....

http://www.rue89.com/2013/01/22/voici-l ... nde-238687
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12299
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 06/04/13, 13:11

Misschien is het omdat noch hij (Sarko), noch Hollande een paar jaar in de diepten van een dictatoriale gevangenis hebben doorgebracht dat ze nooit een voorliefde voor eenvoud hebben kunnen opdoen? :P
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2871




par gegyx » 06/04/13, 14:25

Formidable!

Echt ? Geen minnares? Geen account op de Kaaimaneilanden?

:P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/04/13, 14:59

Ahmed schreef:Misschien is het omdat noch hij (Sarko), noch Hollande een paar jaar in de diepten van een dictatoriale gevangenis hebben doorgebracht dat ze nooit een voorliefde voor eenvoud hebben kunnen opdoen? :P

Ja, wat er over dit staatshoofd wordt gezegd, is nogal ontroerend!

Jose Alberto Mujica schreef:"Gedraag je niet als een kleine klootzak, klote dwerg. Je eindigt op zijn best als gevangenisratten. »


Ik heb veel gelachen, ook al was er geen reden (spreek uit: "rozé" voor zijn voornaam!)

Zijn leven is een grote les in nederigheid (hoewel de keuze om naar de navel te kijken een persoonlijke bling-blingvraag is, maar geen misbruik van zwakte), en het mag niet op iemand in het bijzonder gericht zijn, maar het moet worden gemediteerd , door de verloren schapen die de forums : Lol: (degenen die geloven dat hun nutteloze satire een stempel zal drukken, terwijl het wordt opgeslokt in de duizend miljard pagina's die de planeet tellen....! Ik heb de mijne daar bij...)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 07/04/13, 10:10

Mooi voorbeeld van sarkomatische overerving via de DCRI: http://www.numerama.com/magazine/25610- ... ticle.html

Mijn god, wat een amateuristische methodes... Ik heb een beetje medelijden met Frankrijk...
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 68-gasten