website van de regering het uitleggen van de EEG: Prime

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Miou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 16/04/10, 19:46
Plaats: merville

website van de regering het uitleggen van de EEG: Prime




par Miou » 04/03/13, 18:37

Hallo,

Bijgevoegd is een link naar de website van de overheid (Ministerie van Ecologie, Duurzame Ontwikkeling en Energie)

om het systeem uit te leggen Bonussen voor energiebesparing (EEC: Energy Economy-certificaat) waarmee u kunt profiteren van bonussen om een ​​deel van uw werk te financieren.

Voor iedereen die twijfelt:

http://www.developpement-durable.gouv.f ... ,188-.html

Oprecht
http://www.les-energies-renouvelables.eu/energies-renouvelables/certificat-economie-energie-cee-0.html
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 05/03/13, 00:30

Bonsoir,


ik ben het :)

bron:

http://www.developpement-durable.gouv.f ... EF_WEB.pdf

citaat :

Verplicht zijn de energieleveranciers (elektriciteit, gas, LPG, stookolie
huishouden, warmte en koude via netwerken)....Ze kiezen vrij de prikkels die ze willen
ondernemen (bonus voor aanschaf van apparatuur, gratis diagnose,
etc.) en ontvang certificaten wanneer deze acties een sturende rol hebben
bij het door de consument uitvoeren van energiebesparende werkzaamheden



Balans dezelfde vraag wie zit er achter "hernieuwbare energie", waar komen de bonussen vandaan?

Het antwoord is waarschijnlijk dat ze waarschijnlijk afkomstig zijn van de pro's die voor ons betalen om ze te adverteren en klanten aan te trekken door offertes te sturen... op de site staat natuurlijk een lijst van vakmensen, maar ze hebben zich alleen geregistreerd om hun markt te vergroten...

Dus eigenlijk is het onzin reclame....

anders is het de kerstman die bonussen geeft, aangezien het niet de staat is... ;)

Dus wanneer ze hun site adverteren, is het minimum om transparant te zijn...

Dan is het hier een site om onder andere te helpen bij de realisatie van het werk, de keuze van de schatting of de keuze van technieken voor een zelfrealisatie om de kosten te minimaliseren en niet om ze te verhogen door bonussen te zoeken die, in feite omdat ze hen hebben gevraagd om meer kosten te maken, het uiteindelijke bedrag hoger maken dan wat het had kunnen zijn...

Kortom, blablablablablabla... van de kroeg van de kroeg van de kroeg...

van harte meneer of mevrouw Miou

Het is aan jou om mij met duidelijke uitleg het tegendeel te laten zien. :)


Fred
0 x
Miou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 16/04/10, 19:46
Plaats: merville




par Miou » 05/03/13, 23:49

Hallo,

Om het kort te houden en het energiebesparingsbonussysteem (energiebesparingscertificaat) samen te vatten:

De Franse staat eist dat vervuilers een forse belasting betalen, deze vervuilers worden "gedwongen"zoals bijvoorbeeld elf, gdf suez, edf, auchan, leclerc...
de staat geeft hen de mogelijkheid om deze boete (belasting) niet te betalen als ze zogenaamde CEE's (Energiebesparingscertificaten) terugkrijgen, wat in feite facturen zijn voor werken aan hernieuwbare energie.
Om energiebesparende certificaten te recupereren, bieden deze "verplichte" (total, auchan, leclerc) bonussen =>

=> waardoor de verplichten geen grote belasting aan de staat hoeven te betalen (zuiniger voor hen)
=> waarmee personen die wel werken een cheque in euro kunnen krijgen (of vouchers zoals leclerc of auchan..).
=> dit alles onder controle van de Staat die de werkfacturen valideert (volgens bepaalde verplichte criteria)

dus om Bidouille te beantwoorden = dit systeem van CEE wordt gefinancierd door alle "verplichten" van Frankrijk onder de controle van de staat die geen kerstman is..

In de hoop te hebben geantwoord en in de hoop dat Bidouille23 het zal begrijpen, wens ik hem toch de energiebesparende certificaten te leren kennen voordat hij belachelijk overkomt in het bijzijn van alle mensen die dit systeem kennen...

Oprecht

http://www.les-energies-renouvelables.e ... cee-0.html
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 06/03/13, 09:45

:) :) :)

als je je afvraagt ​​waar de bonussen die ze geven vandaan komen, en waarom het belachelijk is, dan ben ik het elke dag en ik ben er niet slechter door ....

Dat gezegd hebbende, ik werk elke dag met mijn handen en mijn hoofd en ik heb geen behoefte aan een site als "hernieuwbare energie" die niet weet waar ze het over hebben als ze een rondselwindturbine als voorbeeld op hun site presenteren...

Dan, kortom, het heet een vergunning om te vervuilen voor de grote vervuilers, en uiteindelijk, als ik dingen doe zonder een "pro" te doorlopen, heb ik profs gezien, mijn kleine miauw;), en onzin die ik nog steeds elke dag zie :) , Ik ben een professional in isolatie en ik adviseer hier en op de grond iedereen die naar mij toe komt, om ze het zelf te laten doen om geld te besparen in het heden en in de toekomst door goed werk uit te voeren met goede materialen en een volledig begrip van wat ze doen....

De eerste economie begint met niet te verspillen en te doen wat nodig is om...
het maakt me aan het lachen als mensen alleen maar over isolatie praten :) , zonder over materialen en installatiesysteem te praten;;

heb je een simpel idee van wat een thermische faseverschuiving is?

Dan neem ik het geval van de installatie van een kachel omdat ik moet erkennen dat er een premie is voor de aankoop van een kachel, 140 euro...

Het komt voor dat ik oude houtkachels aanpas om ze echte prestaties en echte efficiëntie te geven (klein detail, je moet gewoon mijn onderwerp gaan bekijken;) maar ik denk niet dat dat je doel hier is, je doel is om reclame te maken voor je site punt, wees eerlijk en eerlijk zonder je neus in je eigen uitwerpselen te hoeven steken om beleefd te blijven), er wordt gezegd dat een kachel ongeveer 1200 euro kost om de bonus te kunnen ontvangen (ik plaats je site :) ), maar 1200 euro voor welk vermogen?? en 1200 voor een enkele kachel, nou nee, je moet de installatie van de buizen tellen, en de verkoop van de laatste met de winst die de monteur maakt op de apparatuur, dus je kachel bij 1200 gaat naar minstens (4 * 1 m minimum legale buizen om een ​​minimale trek te hebben) 600 euro en ik ben aardig want met poujoula-type buizen gaat het meer omhoog rond de 800 euro of uiteindelijk minimaal 2000 euro, dan voorlopig de groene vlam s, die me aan het lachen maken als ik invicta-kachels zie met rendementen van 70% in het laboratorium met droog wedstrijdhout en perfect opgeruimd bij het aansteken en beuken (alsof iedereen droog beuken aan 15ù-18% had om elke dag te branden :) .... ), als de Amerikaanse norm wordt genomen, storten de opbrengsten in .... Dus persoonlijk uw 140 euro om te kiezen, ik bewaar ze in mijn zak en ik raad iedereen aan om een ​​simulatie te doen als ze dat willen op uw site, maar ik raad ze vooral aan om rond de ambachtslieden te gaan en prijzen te vergelijken nadat ze op de hoogte zijn van de stand van zaken, om 1 / te leren en te begrijpen en 2 / niet voor de gek te houden door verkoopargumenten ....


Kortom, als ik samenvat dat uw site nog steeds slechts een vorm van tussenpersoon is die ofwel de pro's die op uw site adverteren ofwel de verplichting van geld neemt, zal dit geld op de rug van de belastingbetaler worden terugbetaald door een prijsverhoging...

Balans het is nog steeds niet de vervuiler die betaalt maar altijd de gebruiker...

Dit heet de gevolgen behandelen en niet de oorzaken.... Weer een mooie Franse logica....

En als we alle productie van vervuilende en niet-duurzame materialen en apparatuur zouden verbieden, denk je dan niet dat de economie en het behoud van het milieu niet effectiever zouden zijn?

Om deze vraag te beantwoorden heb je goede trouw nodig, en geen vogelnamen die ik ook op jou kan toepassen, maar waartoe ik mezelf niet zou verlagen.... Ik ben niet van dit ras, mijnheer miouuu of madame miouuu....

dat gezegd hebbende, de aanval is een manier om iemand alle geloofwaardigheid te willen ontnemen, maar je bent slecht gevallen. Ik speel dit nutteloze en kleine spel niet langer :) ....

Wat buitengewoon is, is dat je aankomt met je grote klompen, en in minder dan 5 berichten adverteer je als niets, je betaalt de econology-site om te adverteren of niet, het lijkt mij logisch dat je betaalt, het feit dat je hier adverteert, terwijl je de professionals in rekening brengt zodat ze offertes en dus contracten kunnen hebben ..... En vertel me niet dat je referentiedatabase gratis is ...

Als dit bijvoorbeeld het geval zou zijn in uw windbasis, zou er het bedrijf Krug wind SARL zijn dat als het ware de referentie in het veld is, evenals het bedrijf Eoltec, fabrikanten van een windturbine die wereldwijd wordt erkend, zelfs door de Amerikanen als een windturbine met zeer betrouwbare technologie (bijvoorbeeld gemonteerd op de Woodstock 2;)).

Kortom, je doet blabalabalbalbaa met een grote mond met een bloem in het pistool, dit is wat je doet...

Kom op, ik zal stoppen met mijn tijd aan jou te verspillen en ik denk dat de lezers van deze site gewoon meer dan slim genoeg zijn om niet voor idioten te worden aangezien, zoals jij op een stiekem naïeve manier probeert te doen....

Voor altijd en dat de vervuilers hun vervuiling niet terugbetalen op de rug van de gebruikers en echt amandelen betalen waarvan ik hoop dat ze zoveel vlees zullen kosten dat ze ze niet kunnen terugbetalen op de rug van de belastingbetaler (want als ze dat zouden doen door hun prijs op een gelijkwaardige manier te verhogen, zouden de klanten het risico lopen niet meer te komen;) .. het is een andere logica maar het zou verplichten om niet-vervuilende producten te verkopen of in ieder geval vervuilende minima) ....

Met vriendelijke groet Miou, en toch nog een laatste opmerking de aanval is de laatste verdediging als je niet meer weet wat je moet zeggen... Je moet uit je haar stelen zodat je informatie geeft aan de smaak, jij vindt het normaal, ik niet...

Alles wordt voor altijd voor me gezegd en geen goede wind ... dus het is duidelijk tussen ons (alsof het niet eerder was: p) ...
0 x
Miou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 16/04/10, 19:46
Plaats: merville




par Miou » 06/03/13, 10:01

Het onderwerp is de Energiebesparingscertificaten met alle te verspreiden informatie en niet off-topic van hack 23 die niemand interesseert => schade aan internetgebruikers

Het verdient de voorkeur dat de moderator deze berichten vergrendelt, omdat het onmogelijk is om de energiebesparingscertificaten te ontwikkelen en uit te leggen zonder ... live te gaan op andere off-topic feiten ...

Hartelijk

http://www.les-energies-renouvelables.e ... cee-0.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/03/13, 10:08

Ik denk niet dat het zo off-topic is ... en hij zei dat hij klaar was.

Sorry miou maar hier, de bonussen en hulp die een markt vergrendelen, houden we over het algemeen niet van...

En ik, alle pubs die de bonussen in de eerste benadering betwisten, het is richtingsafval. Iedereen zou hetzelfde moeten doen! Omdat de premie is vaak een voorwerp van overbelasting!
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 06/03/13, 10:26

Zuiverder ik en mijn zinnen heeft uitbreiding tot wanneer een simpele:

de premie is vaak een voorwerp van overbelasting!


genoeg .... Bedankt Christophe voor deze geweldige popularisering ...

nou dat stelt me ​​gerust ik ben geen massa (niet helemaal: p: p: p)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/03/13, 10:46

lol :) het is 10 jaar forum ça :D

Maar generaliseer niet, did67 deed een paar dagen geleden een interessante analyse over de helpers: ze zouden het mogelijk maken om een ​​industriële markt te creëren die zonder deze nooit levensvatbaar zou zijn en om het zonder hulp levensvatbaar te maken (we kunnen dit momenteel in bepaalde zeer specifieke gevallen doen met de PV): https://www.econologie.com/forums/tout-ce-qu ... 2-120.html

1) Met betrekking tot subsidies: wat als de permanent dalende prijscurve het gevolg is van subsidies?

Subsidie ​​= de opkomende markt ontwikkelt zich nog niet winstgevend, dit creëert de vraag ("kunstmatig" in dit stadium), wat het onderzoek "interessant" maakt door de fabrikanten (die deze ontluikende markt waarnemen), hun investeringen, die de prijzen verlagen en daarom uiteindelijk de subsidie ​​vernietigen...

In een debat, 3 of 4 jaar geleden, heb ik dit principe van "degressieve afschuivende subsidie" uitgelegd, zonder kennelijk begrepen te zijn, aangezien we het refrein "weg met subsidies" voortzetten!

Het is zelfs een van de zeldzame "redelijke" hefbomen (buiten de wet en de heldendictatuur) die publieke actie mogelijk maakt.

Wat zouden we zeggen als regeringen "niets deden!"


Nadeel: deze hulpmiddelen kunnen een markt levensvatbaar maken, maar het bestraffen van andere uitgaven kan nuttiger zijn. Dit is precies het geval tussen fotovoltaïek (overgeassisteerd) en isolatie (ondergeassisteerd)...maar dat verandert daar...
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 06/03/13, 19:17

Bonsoir,

Ik spuug niet op de hulp, pas op, dat heb ik niet gezegd, overheidssteun is er om de markt aan te zwengelen, daar profiteer ik als pro van, ik had daardoor bouwplaatsen dus ik spuug er niet op, verre van...
En klanten die het zelf niet konden, konden dankzij de PTZ (lening met nultarief) nog steeds goed geïsoleerd worden, wat een goede zaak is (zelfs als de banken terloops in de buidel tasten;)) dus wees voorzichtig bij het doen van een ptz, breng de concurrentie op de markt...

Dan zijn er helpers en "helpers"....

Zoals ik al zei, zal ik hier niet verder ingaan op het onderwerp van de "hulpmiddelen" in kwestie, die dichter bij de goede punten liggen voor bedrijven (die hen dwingen) CO2 te produceren...

Hulp wanneer die wordt verleend, moet worden uitgelegd, dwz er is transparantie voor nodig om te weten wie, wat, hoe, waarom, om naar eer en geweten en met volledige kennis van zaken te kunnen kiezen....

En uiteindelijk geen systeem voeden dat je niet per se wilt...
0 x
Miou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 16/04/10, 19:46
Plaats: merville




par Miou » 04/04/13, 23:14

Hallo,

Merk op dat het debat nog niet voorbij is, dus we gaan verder...

De premie aangeboden door degedwongen" is geen voorwerp van overfacturering omdat deze bonus niet wordt betaald volgens de prijs van de factuur, maar volgens verschillende criteria.
voorbeeld voor een warmtepomp:
- afdeling huisvesting
- de COP van de warmtepomp
- Kwalificatie: Qualipac van de installateur...

bijvoorbeeld voor vloerisolatie
- afdeling huisvesting
- het aantal te isoleren vierkante meters
- isolatiekwaliteit N° ACERMI...

ongeacht de prijs van de factuur (erg duur of niet duur) => de Energiepremie blijft hetzelfde => geen object van overfacturering.

Conclusie: Dit systeem van Energiebespaarcertificaten dat al sinds 2005 bestaat en helaas voor iedereen onbekend is
is een niet te verwaarlozen financiële hulp in deze moeilijke tijden.

Hartelijk

http://www.les-energies-renouvelables.e ... cee-0.html :D
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten