Financier uw werk 2013 met premium Energy Economy

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Miou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 16/04/10, 19:46
Plaats: merville

Financier uw werk 2013 met premium Energy Economy

par Miou » 17/02/13, 17:34

Financiering van uw 2013 werkt dankzij de energiebesparende bonus.

Onbekend voor het grote publiek en opgezet door de overheid, hebt u recht op bonussen om uw werk in 2013 te financieren: klik hier http://www.les-energies-renouvelables.eu/certificat-economie-energie-cee.htmIk weet en ontvang je bonus dankzij deze simulator.

Ik hoop dat je behulpzaam bent geweest : Lol:
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 18/02/13, 02:04

Ik dacht dat spam verboden was, het is geen hulp dat het verkapte reclame erg onhandig is ....

Kijk naar de bovenkant van de bestemmingspagina van de link;)
in 1 / beschrijf je project gratis
2 / 3 pro het dichtst bij u in de buurt (alleen dat :) )
en 3 / vergelijken en kiezen (de keuze is beperkt tot die van de site ... :) )

en 1.2.3 / 0 1998 wereldkampioen ... :)


probeer dan de hernieuwbare energie om te zien;), er is geen premium rololo, en geen wind of elektrische zonne-energie :) , de beste bonus die ik had is 340 euro voor een condensatieketel ... ik heb geen pellet gezien, het is "hout, gas, stookolie" of "elektriciteit" voor verwarming, en geen onderscheid hout is hout :) ... waarom hebben we pellet rololo gezogen

De bonussen van tijden Ik weet niet zeker of het cadeaus zijn ...

De voorkeur geven aan het aanbod dat door de staat wordt gesteund en geboden, is ongetwijfeld veiliger en winstgevender, zoals het belastingkrediet, de ecolening, enz ...

En vraag niet iemand speciaal om een ​​site om ambachtslieden voor je op te halen, vraag om je heen kijk eens naar de bouwplaats die al klaar is, besproken met de eigenaars ...
Of zoek een goede eigenaar, die garant staat, maar op dezelfde manier u eerder informeert met voormalige klanten ...

Geen goede balans denk ik, dus PAS GLOP :) ....
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2

par BobFuck » 18/02/13, 09:50

Er is nog steeds een "dochteronderneming van EDF" die me vorige week belde om hun tickets te verkopen ...
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 18/02/13, 13:39

slet,

het is niet zonne-energie uit Frankrijk iets in het genre?
Heb je een schuur of? ;)

Want de workshop waar ik in de rij stond, duurde een tijdje ... totdat de "baas" hen een ernstig geschreeuw kraakte ...

Ik, het zijn de kopers van goud, het begint de mensen op te blazen ...
0 x
Miou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 16/04/10, 19:46
Plaats: merville

par Miou » 19/02/13, 17:11

Bonjour à tous
Bijgevoegd mijn reacties na de opmerking Bidouille23

nou pfff geen rololo premie, en geen wind of zonne-energie =>REPONSE = de premies werken niet voor wind- en fotovoltaïsche energie, maar werken voor de thermische (zonneboiler ...), isolatie, warmtepomp, VMC ... enz ...


de beste bonus die ik kreeg is 340 euro voor een condensatieketel =>ANTWOORD = Niet waar, de premies zijn hoger (ook variabel afhankelijk van de afdeling), bovendien kunnen ze gecombineerd worden indien je meerdere werken uitvoert, bijvoorbeeld op afdeling 31 => bv: vloerisolatie 100 m² = € 520 premie + warmtepomp lucht / water = 473 E premie => totaal 993 € premie => naast de heffingskorting en alle andere hulpmiddelen is het persoonlijk beter dan niets ...


... ik zag geen pellets het is "hout, gas, stookolie" of "elektriciteit" voor verwarming, en geen onderscheid hout is hout ... waarom zweet je om te doen rololo pellet => ANTWOORD = niet waar, zie "onafhankelijke houtverwarmingstoestel" of individuele biomassaketel ".... enz

De bonussen weet ik soms niet zeker of het cadeaus zijn ... => ANTWOORD = valse betaling per cheque in euro alleen als de factuur wordt verzonden + certificaat van voltooiing en kwalificatie van de professional (bijvoorbeeld: qualipac voor een warmtepomp)


Voorkeursaanbiedingen die door de staat worden ondersteund en verstrekt, zijn ongetwijfeld veiliger en winstgevender, zoals belastingvermindering, eco-lening enz. Enz ... => ANTWOORD deze premies zijn natuurlijk cumuleerbaar met belastingkredieten en alle andere hulpmiddelen => het zou "c .." zijn om zonder te doen., Het is een aanvulling op alle andere hulpmiddelen en wordt zelden gevraagd door het individu .

En vraag niet iemand, vooral een site, om ambachtslieden te zoeken, vraag om je heen kijk naar het werk dat al is gedaan, besproken met de eigenaar =>ANSWER = Zeer mee eens, maar sommige sites bieden relaties met lokale vakmensen of een directory zodat de klant zelf kan kiezen ...


Geen geweldig resultaat vind ik, dus NIET GLOP .... => antwoord = voor het opstellen van een rapport niet glop, is het beter om te informeren, persoonlijk had ik recht op een nulrente, een belastingvermindering en een eco-energie bonus (energiebesparingscertificaat) 700 € (altijd goed om mee te nemen) voor isolatie + warmtepomp.


Kijk bovenaan de landingspagina voor de link;) in 1 / beschrijf gratis uw project 2/3 nemen de dichtstbijzijnde professionals contact met u op (precies dat) en 3 / vergelijk en kies (de keuze wordt beperkt tot die van de site .. en 1.2.3 / 0 wereldbekerkampioen 1998 .. => ANSWER =: dit is een advertentie om offerteaanvragen te doen (ja, er zijn advertenties, zoals ook hier op forum...) die niet verhindert om informatie te geven die nuttig kan zijn ....


In de hoop hierop met beleefdheid te hebben gereageerd op Bidouille23

Oprecht

ECOinfos hernieuwbare energie
http://www.les-energies-renouvelables.eu/
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 04/03/13, 01:27

goede avond,

Ga gewoon voor de lol:

http://www.les-energies-renouvelables.e ... ienne.html

het is gek voor een site van hernieuwbare energie dan om een ​​foto te presenteren, bijna de slechtste windturbine configuratie (een pineaolien op rondsel zou de must zijn geweest van alles ...)

Hoffelijkheid of niet, neem geen mensen voor nadelen ...

dus een vraag die zich achter deze site bevindt ???

wie is er gek op de mond van de wereld?

http://www.les-energies-renouvelables.e ... aires.html

Professionals van hernieuwbare energie, u heeft de mogelijkheid om al uw klanten de energiebesparende bonussen aan te bieden door een cheque in euro's te ontvangen die u uzelf aan uw klanten aanbiedt.


en dan

In ruil voor uw werkfactuur ontvangt u een cheque in euro's!



ga een laatste vraag waar komt het geld vandaan ???

Bedankt, kerstman :) ...

Dus je valse valse nep :) laat me lachen :) ...

en een bonus ontvangen van 140 euro's voor een houtkachel die veel duurder zal moeten betalen omdat dit wordt gesteld door een bedrijf dat dat plotseling duurder of 'is de winst ???

kort BLABALBALBALA Ik neem niet eens de tijd om correct te antwoorden, gaat dit niveau van onzin ...

Het beste van de economie is om zelfs het maximale te zijn, plus de winst op mentaal niveau;), en het is een winst voor het leven en voor het leven van anderen die beurtelings leren door een passage van kennis ...

Alles is namelijk:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... LSCu0Z1JYo

lol blablablablabla ecoannuary duurzame energie :) en gekeken naar 1min 31 is ook uit te leggen;) ...


het geeft de buis van Vaseline tenminste de premie? :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 04/03/13, 01:45

We stoppen hier, hè ...
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten