Droge toiletten

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Philflam
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 09/03/04, 11:56

Droge toiletten




par Philflam » 09/03/04, 12:02

Hallo allemaal en bedankt hiervoor forum wat geweldige ontdekkingen belooft.

Kleine vragenlijst: gebruik je thuis het principe van droge toiletten? Wat denk jij
0 x
Suzanne
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/04/04, 17:17




par Suzanne » 16/04/04, 17:23

Bedankt voor de info voor de bouw van droge toiletten!
Ik zal waarschijnlijk bouwen of kopen (omdat ik een adres zag waar ik ze kon kopen)
Houd ons op de hoogte als u het installeert!
Ik zal het niet nalaten om het te doen zodra ze zijn geïnstalleerd.
Weldra
0 x
Orkis
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 28/06/04, 08:59




par Orkis » 28/06/04, 09:08

Zoals alle gebruikers van droge toiletten ben ik tevreden. Ik gebruik zaagsel. De verkregen compost is zeer licht.

Enige probleem: de moeilijkheid om een ​​roestvrijstalen vat van goede grootte te vinden om plastic te vermijden. (voorlopig onopgelost probleem)

Naar mijn mening moet je je eigen toilet op de gewenste grootte maken en alleen de houten ring en de afdekking kopen. Het is echt heel simpel.

Aan de andere kant is het beter om jezelf vanaf het begin te organiseren voor de opslag van de compost door een silo en een ruimte te bieden waarop de compost kan worden gebrouwen om te worden geoxygeneerd.
0 x
philflamine
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/05/04, 17:34




par philflamine » 04/08/04, 10:13

Hoe zit het met geuren?

Leeg je het elke dag?

Een kleine foto van je "troon" ...? :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 04/12/07, 22:04

orkis schreef: Enige probleem: de moeilijkheid om een ​​roestvrijstalen vat van goede grootte te vinden om plastic te vermijden. (voorlopig onopgelost probleem)


Neem contact op met een ketelbedrijf dat het voor u op maat maakt.
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 04/12/07, 23:03

de tank van een HS-vaatwasser : Cheesy: indien te groot: grinder en popnagel! en dat is € 00,00 : Cheesy:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 04/12/07, 23:05

denis schreef:de tank van een HS-vaatwasser : Cheesy: indien te groot: grinder en popnagel! en dat is € 00,00 : Cheesy:


Jij zorgt voor het verband voor de inkeping in de bil?
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 04/12/07, 23:11

is het de tank of de bril die een probleem oplevert ?? Ik dacht dat hij een corrosie- of lekprobleem had!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 05/12/07, 21:11

denis schreef:is het de tank of de bril die een probleem oplevert ?? Ik dacht dat hij een corrosie- of lekprobleem had!


Het is de tank!

Maar laten we ons in een situatie plaatsen ...

De feestdagen komen eraan, het zal niet moeilijk zijn om je de scène voor te stellen.

Je komt een beetje enthousiast thuis.
Voorzien dat je, voordat je naar bed gaat, je popo maakt om 's nachts niet op te staan ​​(opnieuw wakker worden mevrouw die niet zal nalaten om je komen en gaan nachtelijk nogal zondig te melden).

Daar merk je niet dat de wc-bril omhoog staat (je vrouw heeft je al 1000 keer gezegd om de stoel te laten zakken).
En wham, je breekbare kleine erachter komt om de kom te kussen die je liefdevol hebt uitgesneden met een grinder, waardoor hij achterblijft met de rand van een scheermesje.

Kortom, de kom met uiteinden van wasmachines, ik heb geen preconnise !!!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten