Eco bekleding bescherming voor Douglas?

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
chris34
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 110
Inschrijving: 18/08/11, 17:34
Plaats: Liefde (34)
x 4
Neem contact op met:

Eco bekleding bescherming voor Douglas?




par chris34 » 06/12/11, 19:43

Hallo !

ons houten huisje is bijna klaar, de bekleding is net geplaatst, nu komt de kwestie van de bescherming: natuurlijk willen we de bekleding (in Douglas) beschermen met de +++ mogelijke natuurlijke bescherming. Ik dacht aan pure lijnzaadolie, maar blijkbaar is het niet erg "moeilijk".
Ik heb andere producten gezien die vrij duur lijken ...

wie zou er een hebben (of meer :D ) idee (n) ???

1000 alvast bedankt !!

Chris
0 x
St1ngy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/12/11, 13:51




par St1ngy » 26/12/11, 20:23

Borax met water, sommige voegen boorzuur toe ... Ik weet niet of het essentieel is.

Het is natuurlijk, maar niet OK voor hutten of nissen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/12/11, 22:36

Ja, boorzuur is wat we gebruiken om vlooien in tapijten te doden, toch?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jean-MTP
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 18/10/09, 11:04




par jean-MTP » 05/01/12, 11:45

Hallo,
u kunt gekookte lijnolie vinden die de olie een verhardende eigenschap geeft. Chinese houtolie is van nature hard en wordt na verloop van tijd niet donkerder. Het ideaal is nog steeds om een ​​bescherming aan te bieden die uv-bescherming biedt (aanwezigheid van pigmenten). je kunt de zijkant van Oleobois-oliën zien.
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten