De toekomst van GGO's is Monsanté

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

De toekomst van GGO's is Monsanté




par delnoram » 18/06/08, 18:20

0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 18/06/08, 20:20

de jouwe, het leek me dat ik deze titel niet had neergezet, een fout van mijn kant of een verandering van buitenaf? :|
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 18/06/08, 20:40

Je meester kijkt toe : Mrgreen:
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 19/06/08, 07:46

Hallo,
Zou een kleine toelichtende opmerking niet welkom zijn voor degenen die geen toegang hebben tot de video's? :?

@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 20/06/08, 19:48

Bibiphoque schreef:Hallo,
Zou een kleine toelichtende opmerking niet welkom zijn voor degenen die geen toegang hebben tot de video's? :?
@+


Dit is een video uit 'Bienvenue au groland' waarin een advertentie van een multinationaal voedingsbedrijf staat over de voordelen van ggo's, zoals 'door ggo's te kopen, kunnen we oorlogen onderdrukken', 'dankzij ggo's zouden we levenslang gratis benzine hebben , het verdwijnen van belastingen, het verbod op drinken tijdens het rijden ... "of" Met een korrel GMO-maïs kunnen we je kleine dode kat doen herleven "

dat dit :D , geeft dat je een idee van wat deze video is?
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 317-gasten