Eeuwige beweging?

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Benjamin69
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 15/06/18, 05:04

Eeuwige beweging?

par Benjamin69 » 15/06/18, 07:53

IMG_20180615_144151_241.jpg
IMG_20180615_144151_241.jpg (58.8 KIO) 3836 keer bekeken


De onderhavige uitvinding is de ultieme GAIA deel I-uitvinding, aangeboden aan de mensheid, die betrekking heeft op een hydraulische inrichting die het mogelijk maakt om het water in een gesloten circuit in hoogte te verhogen met behulp van de afstotende kracht van de bodem, de kracht van spanning, druk en erosie. Vallend water maakt elektrische productie en aquaponic irrigatie mogelijk (inclusief water, voedingsstoffen met een optimaal zuurstofniveau). Dit apparaat kan industrieel als een set worden gefabriceerd en kan per vliegtuig en vrachtwagen worden vervoerd, waardoor voedsel en elektrische onafhankelijkheid, zonder vervuiling, van door UNICEF geclassificeerde dorpen mogelijk zijn en dus hongersnood in 3 maanden uitroeien met een schatting van de materiaalkosten op 2800 euro. voor totale onafhankelijkheid voor 2800 personen variëren de kosten afhankelijk van het land. Industriële toepassingen voor rijke landen maken niet-vervuiling en stillegging van olie-, nucleaire en hydraulische dam mogelijk.

CLAIM

1. Hydraulische pomp, met het kenmerk, dat deze is samengesteld uit een eerste reservoir, waarvan de hoeveelheid water 200% is; deze tank ontvangt 100% van het water in circulatie in buizen voorzien van hydro-elektrische bladen (11,12) waardoor de elektrische productie mogelijk is of water in circulatie in buizen die de aquaponics-cultuur ondersteunen (9,10,13, 0709068), patent depot nr. 1 omgezet in gebruikscertificaat. Deze eerste tank is verbonden met een buis die, door oneffenheden, een hydraulische ram (20) gebruikt die boven de derde tank is geplaatst (die een dubbele functie van container en visteelt heeft) om 3% van het water naar boven te brengen in de tweede tank (3) op een hoogte die strikt groter is dan op het niveau van de eerste tank en waarvan het gewicht van de tweede tank (60) XNUMX% van het water is.

2. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusie, met het kenmerk, dat het tweede reservoir (3) dat 20% van het water opneemt wordt ondersteund door een veer (4), die zelf wordt vastgehouden op een stijve steun (5) op de grond is de kracht die nodig is voor het starten van de compressie van de veer (4) strikt groter dan het gewicht van de tweede lege tank (3) overeenkomend met 60% van het totale gewicht van het water in circulatie.

3. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat het tweede reservoir (3) de veer (4) volledig verplettert wanneer deze alle 20% van het water ontvangt; door de veer (4) te pletten, schuift de tank (3) het drijfgas (7) in een compartiment verbonden door een terugstroomklep naar de derde tank die 80% van het water heeft ontvangen verloren door de hydraulische ram (geplaatst boven de derde tank) (1). De lengte van de aandrijving (7) is exact de lengte die overeenkomt met het hoogteverschil van de lege tank (3) waarbij de hoogte van de tank 20% van het water bevat.

4. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat de klep (14) van het tweede reservoir (3) opent wanneer de inrichting zich in het einde van de voortstuwingspositie bevindt terwijl de klep wordt gesloten die het voortstuwingscompartiment in het derde deel scheidt zodat het water uit de derde tank niet in het voortstuwingscompartiment stroomt wanneer de voortstuwing (7) opnieuw in de uitgangspositie wordt gebracht. De klep (uitgerust met een net waarvan de maaswijdte strikt kleiner is dan de grootte van de kleinste vis) die de derde tank scheidt van het voortstuwingscompartiment is open wanneer het drijfgas (7) zich in de beginpositie bevindt. Het voortstuwingscompartiment is verbonden met het buizennetwerk (15) en heeft een voortstuwingsvolume van exact 80% van al het water in circulatie. Wat moest worden aangetoond. QED.

5. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat de buizen (15) zijn verbonden met de hydro-elektrische buizen (11,12) en met de aquaponic cultuur ondersteunende buizen (9,10,13), patent depot nr. 0709068 omgezet in nutscertificaat.

6. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat door het vermenigvuldigen van de hydraulische cilinders (1) de hoeveelheid water in circulatie evenredig is, het voldoende is om de rest van het materiaal van de inrichting proportioneel aan te passen en de hoeveelheid water door de vergelijking aX + b te respecteren.

7. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat het gebruik van de fractaal aangebracht op de beschreven functionele inrichting het mogelijk maakt, in een verticale positie en verbonden op alle verdiepingen van een gebouw in een stedelijke omgeving (waarvan elke verdieping een functionele eenheid van de inrichting bevat beschreven) om de lokale voedsel- en elektriciteitsproductie exponentieel te verhogen

8. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat de tanks kunnen worden ingebed en de materialen in kit kunnen worden geleverd terwijl de reservoirs worden gebruikt als verpakking voor de rest van het materiaal. Het volume van een eenheid van het apparaat bevindt zich in het derde reservoir, het meest volumineuze reservoir.

9. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat de aquaponic-buizen de manden met culturen met de zaden erin kunnen bevatten voor een "gebruiksklare" kit die kan worden geplaatst door machines in de fabriek die zijn aangesloten op programma's. computersystemen die rekening houden met alle parameters om ecologische invasie te voorkomen. Uit marktonderzoek in 7 landen blijkt dat de technologische overdracht van mijn nieuwste innovatie mond-tot-mondreclame gebeurt en dat kinderen tussen 5 en 14 jaar oud de werking aan hun ouders hebben kunnen uitleggen (test uitgevoerd op 150 gezinnen: 100% succes, 150 uur werk). Rekening houdend met de psychologische dimensie van jonge mensen in de wereld die niet langer als boer willen werken, blijkt dat met deze nieuwe technologie boeren in stadsschoenen aan het werk gaan (voornamelijk toezicht houden op zelfregulering) door in kleine elektrische auto's te rijden. van golf, met een aardbeiensap in de ene hand en de shuttle in de andere met de zonnebril terwijl je naar muziek luistert of zingt. De rest van de tijd 'fay wat je wilt' werk herdefiniëren als 'activiteit die de verbetering van de wereld mogelijk maakt' en zo de gevolgen vermijden die inherent zijn aan de hoogtijdagen van rijke landen: zelfmoord plegen omdat arbeiders niet langer een duidelijke vertegenwoordiging hebben van hun functie: door te vereenvoudigen, zijn de arbeiders van de rijke landen depressief omdat ze zich perfect bewust zijn van vervuiling, om de perversie van het systeem dat aan de oorsprong van het ongeluk op aarde ligt, in stand te houden. Ze plegen zelfmoord omdat ze geen keus hebben: de angst voor armoede maakt het mogelijk om de gehoorzaamheid van de volksmassa te handhaven. De aquaponic-buizen zijn niet langer geschikt voor zaden maar vermenigvuldigen stekken in de Gaïa-snijder, patentaanvraag nr. 06/02347 omgezet in een utiliteitscertificaat en profiteren ook van de Gaïa darkroom-patentaanvraag nr. 0602348 omgezet in een certificaat van hulpprogramma waarmee u de fotoperiode en de hygrometrische snelheid kunt regelen.

10. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat de prijs van de vervaardiging ervan minimaal is door het concept van het apparaat zelf, waarvan de vorm de functie wordt en vice versa, waardoor voedsel- en elektrische onafhankelijkheid mogelijk is voor arme boeren en hun families (80 % van de wereldbevolking) waardoor de meerderheid van de kinderen van alle kleuren van de regenboog stopt met het dragen van hout en water om naar school te gaan om te worden opgeleid en vervolgens minder te doen kinderen dan hun ouders op vakantie naar Disneyland Parijs omdat ze rijk werden omdat ze werden opgeleid in de botanicals van crocus sativus (35000 euro per kilo saffraan).

11. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat deze kan worden aangesloten op een elektrische aandrijfmotor voor grote machines zoals oceaanstomers, waardoor de dieselmotor wordt geëlimineerd.

12. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk, dat deze de 20% van de wereldbevolking, de bevoorrechten, in staat stelt zichzelf te verrijken door depollutie en voedsel- en elektrische onafhankelijkheid voor de 80% van de wereldbevolking te maken zonder dienen neocolonisatie en menselijke ellende (antropologisch organogram van de wereld die functioneert sinds het Neolithicum, gemaakt aan de universiteit van antropologie van Sao Paolo in aanwezigheid van studenten en professoren, gelijktijdige vertaling door Fatima Bastos)

13. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk dat de aquaponic-buizen (9,10,13), octrooi-aanvraag nr. 0709068 omgezet in een utiliteitscertificaat, kunnen worden vervangen door de nieuwe octrooiaanvraag "Gaia Vacuity II" indiening gepland voor 2011 (laatste Gaia-uitvinding deel II) die zal worden geïnspireerd door conclusies 2,3, 5 en 09 van Gaia Vacuity I, juridische claims die niet zijn onthuld door de INPI maar patentaanvraag nr. 01719/2009 afgewezen door de INPI volgende de communicatie met ingenieurs stopte tijdens mijn internationale wandeling in 2010/XNUMX en na de Zuliani-affaire.

14. Hydraulische pomp volgens de voorgaande conclusies, met het kenmerk dat een derde van de aquaponic graanproductie vissen en boerderijdieren voedt om in het veld het laatste GAIA part III patent, het laatste deel van deze trilogie, te kunnen toepassen: UNIVERSELE CULTUUR, Universele Cultuur voor Omnivoor, zonder impact op de natuur; mijn studie- en onderzoeksmodel omvat de symbiotische interacties van planten, met hulpinsecten & roofdieren & plagen, vissen maar nu ook alle hedendaagse boerderijdieren ... De herintroductie van dieren- en plantenrassen "rustiek & d 'oorsprong' moet rekening houden met de evolutie van het referentie-ecosysteem. Mijn ruimte-tijd onderzoeksframe is 1 hectare. Op deze hectare zal ik het aantal koppen en de rassen van de dieren aangeven die, door symbiotische effecten en vruchtwisseling, het mogelijk zullen maken om een ​​hyperproductiviteit van voedsel te verkrijgen, zonder bijkomende schade aan het milieu, voor een OMNIVORE-dieet voor alles. wereldburger, zelfs als Moeder Natuur onherbergzaam zou lijken (want achter elke beperking schuilt een kans, dat is de wet van Universeel evenwicht). Deze hectare moet worden aangesloten op 8 andere onafhankelijke hectare om de genetische pool te vernieuwen. Elke andere hectare, eenheid van universele cultuur, moet verbonden zijn met 8 andere en verschillende eenheden van universele cultuur volgens de configuratie van excentrische mandala's, waarvan elke bovenste cirkel de functie heeft de genetische diversiteit van de onderste cirkel te behouden door de niet-lineaire vergelijkingen en van kwantitatieve biologie van aangrenzende cirkels. Elke cirkel is met de andere verbonden door een relatief ongerept ecosysteem dat leidt tot de herdefiniëring van agroforestry. Universele cultuur maakt daarom de toepassing (op grote schaal, in het veld en in 2 jaar) mogelijk van de filosofie van Master Masanobu Fukuoka van "niet-doen". Moderne aquaponics zijn te zwak, we moeten terug naar de originele aquaponics. De originele aquaponics geproduceerd in kwaliteit maar niet in kwantiteit voor de 10 miljard mensen. De originele aquaponics die op de Gaia-machines zijn toegepast, maken het kwalitatieve tegelijk met het kwantitatieve mogelijk. De Gaia-techniek en zijn gepatenteerde uitvindingen worden daarom slechts een primer voor het herstellen van vermoeide bodems en het maken van akkerbouwlagen. Het doel van het verkavelen van land, een typisch antropologisch kenmerk van homo sapiens (sapiens), meer bepaald sinds het neolithicum, moet worden getransformeerd van een culturele / culturele beperking in een kans om hyperproductivisme op te wekken (en niet te beheersen). voedsel dat het einde impliceert van een van de primitieve angsten van het MENSELIJKE RAS, de angst voor gebrek. Octrooiaanvraag gepland voor 2012.

Technisch shema opgesteld en verspreid in januari 2010 vanuit het hart van de mata atlantica na een ayuaska-ritueel, na een ontmoeting met Indiase overlevenden en de ontmoeting met de Quilombos, afstammelingen van Afrikaanse slaven, in de staat Sao Paolo, Brazilië. mata atlantica, momenteel geplunderd ondanks het "werelderfgoed" -label toegekend door UNESCO; logistiek van onderzoek en verspreiding van mijn uitvinding: een potlood, een lege telefoonkaart, een stuk papier, 2 snoepjes aangeboden door kinderen die fan zijn van Bruce Lee, meditatie onder watervallen en de inspiratie van de kracht van de natuur. Verbinding en uitzending vanaf mata atlantica, IP-adres: 200.171.69.240
0 x
Benjamin69
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 15/06/18, 05:04

Re: eeuwigdurende beweging?

par Benjamin69 » 15/06/18, 07:53

Eeuwige beweging door Benjamin Vendé
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13707
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1521
Neem contact op met:

Re: eeuwigdurende beweging?

par izentrop » 15/06/18, 09:33

We kunnen niet spreken van eeuwigdurende beweging met een rendement van 20%
0 x
Benjamin69
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 15/06/18, 05:04

Re: eeuwigdurende beweging?

par Benjamin69 » 15/06/18, 09:39

Wat u zegt is fout, de opbrengst is niet 20% maar meer dan 100%
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13707
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1521
Neem contact op met:

Re: eeuwigdurende beweging?

par izentrop » 15/06/18, 13:58

Benjamin69 schreef:Wat u zegt is fout, de opbrengst is niet 20% maar meer dan 100%
Het hangt allemaal af van waar je rekening mee houdt en> 100% is er zeker een rekenfout, vooral omdat kleine systemen vaak een laag rendement hebben.

Geen tijd om te ontwikkelen, zou al iets op de afbeelding moeten zien.
0 x
Benjamin69
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 15/06/18, 05:04

Re: eeuwigdurende beweging?

par Benjamin69 » 15/06/18, 14:18

Ik citeer je "alles hangt af van". Het is geen klein systeem maar een grote machine. Geen tijd om te ontwikkelen, u moet de technische claims tot het einde lezen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: eeuwigdurende beweging?

par Gaston » 15/06/18, 14:28

Ik hou van :!:
Er is zoals poëzie in deze tekst.
Vooral het nummer 10 : Mrgreen:


Natuurlijk werkt het technisch niet, maar dat is niet het probleem.
0 x
Benjamin69
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 15/06/18, 05:04

Re: eeuwigdurende beweging?

par Benjamin69 » 15/06/18, 14:33

En ja, ik heb een manier om patenten te schrijven die grenzen aan poëzie.

Maar je moet de machine bouwen voordat je zegt dat het niet werkt, het is gemakkelijk om te zeggen dat het niet werkt als je de technische claims nauwelijks kunt lezen en begrijpen.

Volgende
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: eeuwigdurende beweging?

par Gaston » 15/06/18, 14:37

Benjamin69 schreef:het is gemakkelijk om te zeggen dat het niet werkt als je nauwelijks weet hoe je de technische claims moet lezen en begrijpen.
Trol.

Geen volgende. : Mrgreen:
0 x
Benjamin69
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 15/06/18, 05:04

Re: eeuwigdurende beweging?

par Benjamin69 » 15/06/18, 14:41

Jij bent de trol, je voert geen wetenschappelijke argumenten naar voren en je staat jezelf toe om met mij, mij, meester Kata Armé, te praten

nied :schok:

Nou als je het niet begrijpt

Do Google: kata gewapend met zijde
0 x

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 227-gasten