Beginner wat zijn moestuin lui begint

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Nico02
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 22/11/17, 17:24
Plaats: Aisne
x 7

Beginner wat zijn moestuin lui begint




par Nico02 » 24/11/17, 15:03

Bonjour à tous,

Nieuw op de forum, Ik stelde mezelf voor in dit onderwerp: Moestuin van de luie - AISNE (02), ik wilde je een kleine vraag stellen.

Ik besloot de Did67-methode te testen en ik bedekte een klein deel van ongeveer 30 m2 van mijn land met hooi.

Ik ben nogal nieuw, zelfs heel nieuw, wat betreft moestuin.

Bij voorbaat mijn excuses als mijn vraag al is gesteld in de draad van de luie moestuin, maar voorlopig sta ik op pagina 100 van de 800 en een paar om te lezen ...

Ik ben een beginner, dus ik besloot om te beginnen met aardbeien (wit en rood), salades en radijsjes, ik weet niet of het een goede keuze is, maar het zal thuis een rage zijn.

Dus ik wilde je mening, wat is het beste voor een beginner als ik om te beginnen?

Ik denk dat ik zal beginnen met planten in potten die ik in de grond zou plaatsen, waarbij ik het hooi een beetje verspreid.

Voorlopig heb ik groene bonen, kerstomaatjes, meer dan tomaten geadviseerd vanwege de minidou, courgette en erwten.

Ik wilde eigenlijk uw mening over twee punten:

30m2 is genoeg om te beginnen en met welke groenten of fruit om te beginnen?

Om compleet te zijn, zou ik zeggen met een "NOORD" klimaat !!!

Bij voorbaat dank.

Nico.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9761
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2633

Re: Beginner wat begint zijn moestuin lui




par sicetaitsimple » 24/11/17, 17:13

Nieuw op de forum, Ik stelde mezelf voor in dit onderwerp: Moestuin van de luie - AISNE (02), ik wilde je een kleine vraag stellen.
.................................................. ...........

Nico. [/ Quote]

Goedenavond, ik ben hier geen moderator forum, het is slechts advies. Vermenigvuldig de draden niet met dezelfde vraag, hoe begin ik met tuinieren in Aisne?

Je hebt het begin van de antwoorden al gehad in de thread die je citeert, probeer het te behouden met relevante vragen en je zult het zien.

Twee parallel over hetzelfde zeer persoonlijke onderwerp (zelfs als het andere bezoekers interesseert), naar mijn mening zullen beide snel sterven!

Ik zal in ieder geval een van mijn opmerkingen van gisteren of eergisteren niet van thread naar thread kopiëren.

Van harte.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Nico02
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 22/11/17, 17:24
Plaats: Aisne
x 7

Re: Beginner wat begint zijn moestuin lui




par Nico02 » 24/11/17, 17:53

Eigenlijk maakt het een duplicatie bij reflectie. Ik zou de vraag stellen in de thread van mijn presentatie.

Als een moderator doorgaat, is het mogelijk om deze thread te verwijderen omdat ik denk dat ik dit niet zelf kan doen.

Bij voorbaat dank en sorry.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten