Welke watercollector moet in de kelder worden geplaatst?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Xavax
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 07/07/09, 16:27

Welke watercollector moet in de kelder worden geplaatst?




par Xavax » 07/07/09, 16:32

Hallo,
Ik ben op zoek naar een recuperator voor in mijn kelder. Het moet dus naar de deur... het kan 1m80 hoog zijn waardoor ik de riolering kan laten overlopen. Het zou gewoon een spoeling zijn, we zijn met 2, welk volume moet minimaal worden geteld voor de recuperator?
Bedankt voor het advies.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 07/07/09, 18:11

Welkom Xavax. Qua capaciteit is het probleem al niet hetzelfde als je in de Luberon of de Belgische Ardennen woont.... .
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Korben Dallas
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 29/08/07, 09:46
Plaats: Rondleidingen




par Korben Dallas » 07/07/09, 20:26

Er zijn flexibele tanks (zoals dekzeilen voor wateropslag). Ideaal om door een deur te gaan.
0 x
Xavax
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 07/07/09, 16:27




par Xavax » 08/07/09, 07:30

Ik woon in de buurt van Lille...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/07/09, 11:38

Nou, het is prima, het zweeft nogal in je hoek. Laten we zeggen dat de jachten 30 liter / dag / persoon zullen verbruiken.
Als je het in de zomer wilt volhouden, zonder al te veel te vertrouwen op stadsondersteuning, heb je minimaal 1 kubieke meter nodig, 2 zou veiliger zijn.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 08/07/09, 13:31

hallo
een trucje om een ​​zak van 1000 liter door een deur van 70 cm te laten gaan
demonteer het metalen frame van de pocket doe 100 tot 200 liter heet water in de pocket, wacht 15 min, laat de klep open staan, leg een of twee planken op de pocket en rijd er met de auto overheen, de pocket vlakt plat zonder te breken.
haal hem door de deur, doe er 100 liter heet water in, wacht 15 minuten, sluit hem en blaas hem op met perslucht via het ventiel.
de zak krijgt zijn vorm terug.
als het frame niet kan worden gedemonteerd, snijd het dan doormidden en soldeer het opnieuw.

Ik stel me de vraag voor die de toekomstige eigenaren (hoe later hoe beter) van mijn huis zullen stellen:
maar hoe slaagde hij erin om deze tank binnen te gaan? : Cheesy:
0 x
emlaurent
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 153
Inschrijving: 17/12/05, 00:42
Plaats: Elzas




par emlaurent » 08/07/09, 21:59

Hallo,

Ik zag op een show stijve watertanks maar rechthoekig van vorm met grote ribben.
Het is gemaakt om in kruipruimtes of in kelders te plaatsen als er niet te veel ruimte is...

De dikte moet zonder problemen door de deur gaan!

Aan de andere kant heb ik het merk van het product niet opgemerkt, sorry
Gezien in de Elzas op een show in Mulhouse in 2009 (show Energivie)

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/07/09, 22:25

deze salon heeft een website: www.energivie.fr
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 11/07/09, 09:26

Hallo,

zie dit type tank:
hier ..

en vergeet niet dat flexibele tanks een sterke voetafdruk hebben !! : Oops:

Hartelijk
0 x
goed hello to you !! ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten