Dynamiseren van water

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
fabio.gel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 282
Inschrijving: 06/03/08, 13:33
Plaats: 14 - Calvados
x 6

Dynamiseren van water




par fabio.gel » 28/07/08, 12:24

Dag

Ik zou graag uw mening willen hebben over de apparaten die waterdynamisatie mogelijk maken.

Van mijn kant heb ik ervaren dat ik een fles water uit de winkel in een glazen kan giet (zoals met wijn kan) en het een nacht laten staan.

Nou, het water smaakt niet meer hetzelfde (ik misleid niet : Cheesy: ).

Dus waarom met een kleine eenvoudige montage van de stijl:

Een glazen karaf, een kleine luchtpomp voor een aquarium, waarom niet het water van zuurstof voorzien voordat het wordt gedronken (moet ik de invloed op de PH testen?) En alles een paar minuten aan zonlicht blootstellen. .

Ik wacht op je mening.

dank u

Fabio
0 x
Ik doe mijn best om trash wereld niet overlaten aan mijn kinderen ....
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Re: Dynamisatie van water




par rodibruno » 28/07/08, 18:37

dag :
Als u in google verkrijgt: schauberger, vortex, vindt u veel informatie over dinamizar het water, het wordt ook gemaakt door ozon.

Rodolfo Bruno


fabio.gel schreef:Dag

Ik zou graag uw mening willen hebben over de apparaten die waterdynamisatie mogelijk maken.

Van mijn kant heb ik ervaren dat ik een fles water uit de winkel in een glazen kan giet (zoals met wijn kan) en het een nacht laten staan.

Nou, het water smaakt niet meer hetzelfde (ik misleid niet : Cheesy: ).

Dus waarom met een kleine eenvoudige montage van de stijl:

Een glazen karaf, een kleine luchtpomp voor een aquarium, waarom niet het water van zuurstof voorzien voordat het wordt gedronken (moet ik de invloed op de PH testen?) En alles een paar minuten aan zonlicht blootstellen. .

Ik wacht op je mening.

dank u

Fabio
0 x
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 28/07/08, 19:47

Er staat zelfs een beveiligd document op forum maar in het Engels:

https://www.econologie.info/share/partag ... ergies.pdf
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/07/08, 12:11

hello,
elk kraanwater dat blijft staan, ziet zijn chloor verdampen.
chloor wordt geïnjecteerd zodat het water dat door leveranciers wordt geleverd veilig en virusvrij is, onze darmen en magen wennen er uiteindelijk aan, maar het vernietigt ook andere goede organismen. met het vigipiraatplan op 5-niveau (versterkt veiligheidsbudget) zijn we op het hoogste niveau van chloor opgenomen door het lichaam ...

is het ook waarschijnlijk dat de zwaarste waterdeeltjes onderaan terechtkomen, het is geen filtratie, het is eenvoudige decantatie, een beetje zoals een goed ontworpen regenwaterreserve?
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 29/07/08, 12:41

jonule schreef:
elk kraanwater dat blijft staan, ziet zijn chloor verdampen.

Ja, vul een of twee karaffen en gebruik ze overdag in plaats van rechtstreeks uit de kraan te vuren: het is eenvoudig en voordelig. Enige nadeel, de kalksteen die zich op de muren kan afzetten, maar deze verdwijnt met een beetje azijn.
Er zijn ook bases of magnetische houders die verondersteld worden het water "van energie te voorzien". Naar mijn mening zijn een gezond, uitgebalanceerd dieet en een beetje lichaamsbeweging op dit gebied veel belangrijker, maar waarom niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
fabio.gel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 282
Inschrijving: 06/03/08, 13:33
Plaats: 14 - Calvados
x 6

Re: Dynamisatie van water




par fabio.gel » 30/07/08, 19:39

rodibruno schreef:dag :
Als u in google verkrijgt: schauberger, vortex, vindt u veel informatie over dinamizar het water, het wordt ook gemaakt door ozon.

Rodolfo Bruno


fabio.gel schreef:Dag

Ik zou graag uw mening willen hebben over de apparaten die waterdynamisatie mogelijk maken.

Van mijn kant heb ik ervaren dat ik een fles water uit de winkel in een glazen kan giet (zoals met wijn kan) en het een nacht laten staan.

Nou, het water smaakt niet meer hetzelfde (ik misleid niet : Cheesy: ).

Dus waarom met een kleine eenvoudige montage van de stijl:

Een glazen karaf, een kleine luchtpomp voor een aquarium, waarom niet het water van zuurstof voorzien voordat het wordt gedronken (moet ik de invloed op de PH testen?) En alles een paar minuten aan zonlicht blootstellen. .

Ik wacht op je mening.

dank u

Fabio


Merci pour vos réponses

Zeer interessante video over schauberger

http://www.dailymotion.com/related/x2ew1l/video/x2ex4e_les-maitres-de-leau-viktor-schauber_music

Is er iemand die voor en na "vortexisatie !!!" een resistiviteitstest heeft gedaan om de invloed ervan op het water te zien?

:?
0 x
Ik doe mijn best om trash wereld niet overlaten aan mijn kinderen ....
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 31/07/08, 00:08

Hallo Fabio.gel,

Is er iemand die voor en na "vortexisatie !!!" een resistiviteitstest heeft gedaan om de invloed ervan op het water te zien?

mijn vriend en medewerker (auteur van het grote boek dat je zeker op mijn site hebt gezien) is gepassioneerd door vortexen ...
hij is momenteel bezig met het voortzetten van praktisch onderzoek (om de onderwerpen van zijn boek op te volgen) in het lab over zeer moeilijke analyses (natuurlijk!) van bepaalde energisaties, en zal ook zeker proberen de effecten van vortex ...

maar op dit moment is er niet veel beschikbaar, omdat het uiterst delicaat is om te analyseren, en het is in uitvoering en ... discreet ... !!
dus misschien een beetje vroeg om meer te weten te komen ...
sorry ...

aan de andere kant weet ik niet of een enkele weerstandsanalyse echt objectief kan zijn op deze effecten ...
we zouden ook andere analytische procedures moeten doorlopen ....

van mijn kant zal dit WE op een organische beurs zijn, in het gezelschap van 2-leden van ABE (BioElectronique Vincent) en MF T *** die gevoelige kristallisaties toepassen, en zijn vergelijkende resultaten op meerdere monsters van mijn regenwater (ruw, gefilterd x en gefilterd y, vortex-gefilterd x en vortex-gefilterd y, behandeld met actieve kool ...) en ook leidingwater ...
Ik kijk uit naar deze resultaten, die ik nog niet weet omdat alles vers allemaal nieuw .. !!
maar mijn vortexpijp wordt geïnstalleerd op de pijp van de keuken naar de drinkwaterfilters ...., ik vrees dat het niet veel effect zal hebben gezien de lage stroom die ze veroorzaken ...
maar ik moet verschillende mogelijkheden testen ..., dus we beginnen met deze, en ik wacht om te zien ...

hartelijk
0 x
goed hello to you !! ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/07/08, 01:54

Dag

goed water bevat minerale zouten
om gedistilleerd water te drinken en gevaarlijk voor de gezondheid, dat het bloed verzwakt. Op de stoomboten produceerde hij gedestilleerd water voor de turbines en voor het sanitaire gebruik van de matrozen voegt hij een beetje gezouten zeewater voor hem toe geef mineralen terug om het eetbaar te maken.

Andre
0 x
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 31/07/08, 10:31

Een zeer eenvoudige manier om het water nieuw leven in te blazen, is om voordien een terracotta te krijgen (zonder coating, alleen terracotta) en het water een dag in de amfora te laten. buiten de lamphora is er altijd een kleine hoeveelheid water die verdampt waardoor de amfora buiten koelt_: dit temperatuurverschil veroorzaakt een cirkelvormige beweging typ vortex in de vloeistof en het water blijft altijd in beweging. De test is eenvoudig uit te voeren en het water is achteraf niet hetzelfde. Natuurlijk is het noodzakelijk om te verouderen dat de amfora na verloop van tijd niet schimmel krijgt en goed moet worden gewassen. Het is ook de eivormige vorm van de amfora die deze beweging helpt te besturen. De ouden wisten veel meer dan wij en het is niet toevallig dat amforen deze vorm hebben ...
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen



Gilgamesh
musje
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 30/09/06, 21:23
Plaats: Zuid-West




par musje » 31/07/08, 12:25

Hallo,

Andre schreef:goed water bevat minerale zouten

ja op voorwaarde dat er weinig zijn .. !!

Andre schreef:drink gedistilleerd water dat gevaarlijk is voor uw gezondheid

die hier sprak over het drinken van gedestilleerd water .. !! ??

Andre schreef:Op stoomboten produceerde hij gedestilleerd water voor de turbines en voor het sanitaire gebruik van de zeilers voegde hij een beetje gezouten zeewater toe om hem mineralen te geven om het eetbaar te maken.

uitstekende referentie !! .... :schok:
en daarmee raad je iedereen aan zeewater te drinken .... ??


nog een kleine herinnering,
betreffende de beluchting van gechloreerd water ..., als het chloor vluchtig is, zal de smaak verdwijnen met beluchting ... ok ..., maar pas op dat de effecten op het water niet verdwijnen .... !!
> smaak is een kwestie van "comfort" ...
> de effecten van chloor in het water is een kwestie van kwaliteit en impact op de gezondheid .. !!

en ook niets met dynamisatie te maken ...

Hartelijk
0 x
goed hello to you !! ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 235-gasten