ECS verwarming voor appartement

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Bissen
x 17

ECS verwarming voor appartement




par Bissen » 25/06/08, 15:38

Hallo,
Ik ben bezig met een onderzoek en vraag me af of het mogelijk is om voor elke woning in een gebouw een platenwisselaar te installeren. Hiermee wordt de ECS in huis geproduceerd.
Mijn grootste zorg komt voort uit het feit dat de temperatuur van het primaire circuit 55°C zou bedragen (maar geen risico op legionella omdat het circuit gesloten is).
Het gewenste waterregime van de wisselaar is 55/25 om het koude water van 10 naar 45°C te verhogen.

Is er een probleem met dit systeem? En welke distributeur is in staat op zo’n aanbod in te gaan?

Dank u bij voorbaat
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten