Tafel waterfontein

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Depty
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/02/08, 17:59

Tafel waterfontein




par Depty » 02/02/08, 20:07

Ik ben op zoek naar een techniek om mijn tafelwater koel en beschermd tegen licht te houden.
Momenteel koop ik 5 liter flessenwater, maar ik vind het niet erg praktisch en mijn doel is om leidingwater te gebruiken dat ik heb gefilterd.
Ik dacht erover om een ​​aarden pot van het type azijn te gebruiken, maar is het veilig en gezond.
Als iemand me kan helpen, bedankt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 02/02/08, 23:31

:pijl: Flessenwater is een ecologisch schandaal ...

Mijn vrouw (laboratoriumassistent in medische analyse) wil niet dat ik water bewaar ...
Behalve in de zomer houd ik het niet koel.

Ik had een filterkaraf waarvan ik de kwaliteit van het water waardeerde. Ik heb de slechte kwaliteit van kraanwater kunnen meten. :onheil:
De vulling van de filterkan is echter erg lang (enkele minuten wachten wanneer hij tijdens een maaltijd moet worden bijgevuld) en vooral zijn de gebruikskosten hoog, zelfs als deze lager zijn dan die van flessenwater.

Dus koos ik voor een fontein onder de gootsteen minder dan € 35 (bij bricobiiip) in plaats van € 100 overal elders. De cartridges met dubbele functie waren slechts € 4,5, de winkel stopte dit merk en biedt nu fonteinen aan voor € 100 met minder goede cartridges en voor € 20 :onheil:
Afgezien van mijn probleem om dezelfde cartridges te leveren, ben ik zeer tevreden over deze fontein. 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten