zoek video op het water herstel

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Innovatio
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 12/07/06, 20:32
Plaats: toulouse

zoek video op het water herstel




par Innovatio » 15/07/06, 19:51

Dag

Ik ben nieuw op uw site. Ik ben geïnteresseerd in het opvangen van regenwater voor een huis. Ik vond op een site (misschien deze) een uittreksel uit de show "Question maison" waarin werd uitgelegd hoe je regenwater kunt opvangen. Ik kan de URL niet meer vinden :-(((Als iemand weet waar ik deze video kan vinden.....

dank u

Laurent
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 15/07/06, 20:21

Dag
het kan zijn ?

vincent27 schreef:In de laatste huisvraag was er een rapport over vrij interessante nieuwbouw:
thermische zonnepanelen,
Regenwatertank onder de daken,
...
http://www.france5.fr/questionmaison/
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Innovatio
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 12/07/06, 20:32
Plaats: toulouse




par Innovatio » 01/08/06, 08:48

Ik heb gevonden, het is hier
Sectie: “videodemo’s”

A+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 153 gasten