ben ik op de goede plek?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Josil
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/07/06, 08:36
Plaats: nord

ben ik op de goede plek?




par Josil » 03/07/06, 08:57

Ik heb zojuist verbinding gemaakt met deze site die me erg interesseert als het gaat om energiebesparing.
Ik heb mijn stalen brandstoftank van 3000 l teruggevonden, die begraven ligt. minstens 20 jaar geleden heb ik het schoongemaakt, verschillende keren geverfd en het probleem dat ik heb is altijd hetzelfde gebleven, het water is ijzerhoudend, het veroorzaakt roestsporen op de toiletten. :onheil:
de oplossing: een rubber membraan, een speciale verf, glasvezel plakken met hars, vragen die ik mezelf stel, namelijk de risico's van uitvoering :?
als iemand het weet, antwoord me dan alsjeblieft :D
0 x
er is maar één natuur, die is onvervangbaar, laten we die respecteren
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

ben ik op de goede plek?




par denis » 03/07/06, 20:23

hallo, voor poly.fiberglass moet je het binnen doen: hallo gassen, als je dit werk niet gewend bent, vergeet het maar, anders roestbehandeling door omvormer, dan coaten met vloeibaar rubber of teer..
0 x
Josil
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/07/06, 08:36
Plaats: nord

roestende tank




par Josil » 04/07/06, 13:54

Hoi Dennis
bedankt voor je antwoord, dat is wat ik dacht over glasvezel, maar kun je me meer uitleg geven over het "converter" -product van vloeibaar rubber, hoe ik het kan vinden? Een+ :P
0 x
er is maar één natuur, die is onvervangbaar, laten we die respecteren
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 04/07/06, 14:50

welkom

de converter=fosforzuur; goed witwassen, 24 uur wachten en goed naspoelen met water.

2 lagen polyurethaanverf met de primer die goed over zijn stap gaat ook voor de afwerking, plan om kwaliteit te combineren en te maskeren anders ga je bijten.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 04/07/06, 16:07

Ik las ergens dat als regenwater de neiging had om ijzeren tanks te laten roesten, dat vooral te wijten was aan de zuurgraad ervan. Het is echter mogelijk om deze zuurgraad op een vrij eenvoudige manier te corrigeren door een blok krijt of kalksteen in uw aquarium te dompelen, dat wordt vervangen zodra het door de zuurgraad is "gevreten".

Misschien kunt u deze oplossing testen voordat u zwaardere (en duurdere) oplossingen overweegt?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

ben ik op de goede plek?




par denis » 04/07/06, 22:45

de frameto-type converter werkt goed 30eur / L of rustol goedkoper maar kwetsbaarder (polyurethaanverf verboden en andere sneldrogende) Fosforzuurstrips en sulfaten roesten maar de dosering is delicaat en het is een gevaarlijk zuur, na vloeibaar rubber, bij rubson, brico mag.
veel geluk!
0 x
Josil
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/07/06, 08:36
Plaats: nord

roestende tank




par Josil » 06/07/06, 08:27

Hallo vrienden
allemaal bedankt voor jullie positieve reacties. :D
Ik heb iets te regelen en ik zal uw advies opvolgen.
A + :P
0 x
er is maar één natuur, die is onvervangbaar, laten we die respecteren

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten