Asbest van de tap? ANSES heet u welkom!

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Asbest van de tap? ANSES heet u welkom!




par GuyGadeboisTheBack » 20/11/21, 12:50

ANSES (National Health Security Agency), een staatsorgaan dat geliefd is bij Izy en een groot verdediger van glyfosaat, geeft niets om jou en je gezondheid... het is niets nieuws, maar het gaat nog steeds goed.
Bedankt ANSES.JPG
Bedankt ANSES.JPG (300.46 Kio) 2626 keer bekeken

(LCE van 17-11-2021)
1 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 669
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

Re: Asbest uit de kraan? ANSES groet u!




par SixK » 20/11/21, 13:08

Ik bevestig dat op een bepaald tijdstip, bij de waterdienst,
ze lijmden asbestbuizen en sneden ze door met een slijpmachine!! ;) (In een grote stofwolk voor wie het niet begreep)
Welnu, voor de betrokkenen geen kanker van het borstvlies / de longen.

Is ANSES niet een van die organisaties wiens doel het is om schandalen te begraven?
1 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Asbest uit de kraan? ANSES groet u!




par Janic » 20/11/21, 13:17

Is ANSES niet een van die organisaties wiens doel het is om schandalen te begraven?
in asbestleidingen! : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten