Nieuw type pomp zonder innovatieve elektriciteit

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
bignon
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 25/05/09, 13:41
Plaats: Ile de la Réunion

Nieuw type pomp zonder innovatieve elektriciteit




par bignon » 09/04/20, 16:49

Een uitvinding met betrekking tot de eerste wateropvoermachine, die een pomp zonder elektriciteit mogelijk maakt, de industriële productie van duizenden m3 drinkwater per dag, waarvan de prijs per m3 toegankelijk zal zijn voor mensen in ontwikkelingslanden.

In deze tijden van de COVID 19-pandemie wordt de mensheid zich bewust van haar kwetsbaarheid, aangezien de ziekte zowel rijke als arme landen treft.

Andere plagen vallen meestal op mannen, maar de internationale autoriteiten treffen alleen de meest kansarmen onder ons en geven ons veel slechtere cijfers dan die van COVID 19, dit is sterfte als gevolg van vervuiling rivierwater: 300 miljoen mensen worden erdoor getroffen (bron VN), 15000 mensen, waaronder 6000 kinderen, sterven dagelijks aan watergerelateerde ziekten (UNESCO). Maar ze zijn arm.

We hebben een innovatieve technologie met patent ontwikkeld die het mogelijk maakt om duizenden m³ vervuild water per dag perfect drinkbaar te maken, met geen andere energie dan die van het water zelf.

We laten u onze website lezen, omdat u ons morgen wilt behouden. opwelling.com
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Nieuw type pomp zonder innovatieve elektriciteit




par Oli 80 » 10/04/20, 17:54

Hallo allemaal,

hier is een ouder onderwerp waar deze pomp wordt genoemd
hernieuwbare-energie/nieuw-type-pomp-zonder-elektriciteit-en-thermische-motor-t15194.html

en hier is een video die ik heb gevonden als het dezelfde pomp is


Ik heb de link naar de bunion-pomp geplaatst https://www.up-welling.com/
0 x
bignon
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 25/05/09, 13:41
Plaats: Ile de la Réunion

Re: Nieuw type pomp zonder innovatieve elektriciteit




par bignon » 12/04/20, 19:03

Hallo,
De voorgestelde video heeft niets te maken met de opwellende pomp waarvan de website aangeeft http://www.up-welling.com toont alle verschillen, en nieuwheid in termen van behandeling van vervuild rivierwater, of afvoer naar reservoirs op HMT-hoogten van enkele honderden meters, wat door geen enkele pomp zonder elektrische of thermische energie wordt bereikt.
Pierre
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Nieuw type pomp zonder innovatieve elektriciteit




par Oli 80 » 08/05/23, 13:48

Hallo allemaal,

deze pomp is weer relevant
https://www.neozone.org/innovation/up-w ... ectricite/
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14824
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Nieuw type pomp zonder innovatieve elektriciteit




par GuyGadeboisTheBack » 08/05/23, 13:53

De Up-Welling-pomp werkt met de energie van het water uit een manometrische kolom, waarvan de start een stroomopwaarts stroomgebied kan zijn op een mogelijk vervuilde rivier. De pomp is stroomafwaarts geplaatst.

Een automatisch systeem zorgt voor de afwisseling van de stroom van de manometrische kolom, aan weerszijden van de vlakken van een grote motorcilinder, waarvan het verschuiven de drukvermenigvuldigingscilinders mechanisch zal aandrijven.

Deze druk, vermenigvuldigd met geen andere energie dan die van het water, wordt gericht op een ultrafiltratie- of membraan-nanofiltratie-installatie.

Beeld
https://up-welling.com/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten