Oppervlaktepomp (overdruk) Guinard25 4M

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
mike84000
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/03/19, 20:14

Oppervlaktepomp (overdruk) Guinard25 4M




par mike84000 » 11/03/19, 20:59

Hallo...
Problemen met mijn pomp... Na 4 maanden inactiviteit wilde ik hem opnieuw opstarten, maar ik maak me zorgen, start niet! De pomp loopt niet vast doordat de as probleemloos in beide richtingen draait. Als ik hem aanzet, geen geluid, de pomp start niet. De 2 groene diodes lichten op en na 2/5 seconden gaat de rode "fout" diode branden.
De condensator gecontroleerd, geen zorgen, hij werkt.
2 zorgen .... op het niveau van de elektrische console, aanwezigheid van water (!!!???). Niet aan de elektrische plaat die verklaart, denk ik, dat de pomp het elektrische paneel niet uitschakelt, maar dat er water in de motor zit.
Geprobeerd om de pomp te demonteren..... Motoronderdeel, geen zorgen, kon de 4 schroeven niet zonder moeite losdraaien. Goed daarentegen, de 4 schroeven van het roestvrijstalen blok daarentegen, onmogelijk los te schroeven......

schroeven ze los? een fooi? Enig idee waarom de pomp niet start, zelfs niet voor 1 seconde???

Dank je voor je hulp
20190310_095236.jpg
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 99-gasten