Druk op Ctrl-overs tussen 2 cycli

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
arkia31
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/05/17, 20:44

Druk op Ctrl-overs tussen 2 cycli




par arkia31 » 26/05/17, 20:55

Hallo,

Eenvoudige montage om mijn gazon water te geven: pomp, persregeling en automaat.

Tussen 2 gietbeurten - 24 uur uit elkaar - gaat de Press Control naar "Off". Als ik de Press Control handmatig reset, gaat hij "Aan" en kan ik een besproeiingscyclus starten. Merk op dat ik geen probleem heb met gebrek aan water (goed op grondwater met cycli> 1 uur zonder enig probleem)

Dus ging ik ervan uit dat de persregeling een afwezigheid van water in de kolom tussen de pomp en de pomp detecteerde. De reden kan daarom een ​​storing zijn in de terugslagklep van de pomp. Dus ik plaatste een koperen klep op mijn kolom tussen de pomp en de persregeling om te voorkomen dat de kolom leegloopt. Dit heeft niets veranderd.

Wat te doen? Ik weet het niet meer. Bedankt voor je hulp
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Druk de knop uit tussen 2 cycli




par Forhorse » 27/05/17, 08:32

Persoonlijk zou ik de persbesturing overdragen
De alles-geïntegreerde-dingen-die-alles-maar-we-niet-weten-hoe ik niet leuk vind, het is een bron van pijn.
Maar hey het is niet het antwoord dat je had verwacht, denk ik.
0 x
arkia31
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/05/17, 20:44

Re: Druk de knop uit tussen 2 cycli




par arkia31 » 28/05/17, 20:37

Bonsoir,

In die tijd luisterde ik naar mijn tuinman die 2-kranen in de tuin wilde hebben, aangedreven door water uit de put ... En eigenlijk stel ik mezelf de vraag om de persknop te draaien, omdat het een verdrietbeest is wiens moeilijk te begrijpen hoe het werkt.

Hoe kan ik - elektrisch - de persbesturing overzetten? Ik zag dat de kabel die van de pomp kwam de persbesturing binnenkwam en de bedrading effectief teruggaat naar de PLC. is het voldoende om de elektrische continuïteit te herstellen?

fysiek zodra de persbesturing niet meer wordt gevoed, wordt deze geneutraliseerd of moet ik deze fysiek overdragen? In het laatste geval merkte ik op dat de pomp tot drukregeling in 32 was, terwijl de uitvoer van de persregeling in 25 was. Hoe doe ik het

bedankt voor je hulp
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Druk de knop uit tussen 2 cycli




par Forhorse » 28/05/17, 21:58

Je haalt hem er elektrisch uit, hij kan op zijn plaats blijven zitten en zal geen rol meer spelen. Het moet echter worden vervangen door een drukschakelaar.
0 x
arkia31
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/05/17, 20:44

Re: Druk de knop uit tussen 2 cycli




par arkia31 » 28/05/17, 22:10

Bedankt voor je advies. Ik stel me voor dat de drukschakelaar de druk van de pomp zal regelen, afhankelijk van het gebruik ... Hij wordt gemonteerd op de waterverdeling denk ik ... nou, het blijft alleen voor mij om te draaien op winkel om me dit uit te leggen :D
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten