Regulatory diameter sanitaire voorzieningen installatie

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Tash
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 18/03/15, 19:05

Regulatory diameter sanitaire voorzieningen installatie




par Tash » 18/03/15, 19:27

Hallo, dit is mijn vraag:
Mijn huis (oude boerderij bevat 6 type 3 woningen en ik ben van plan om een ​​enkel huis te bouwen op hetzelfde perceel dat is aangesloten op het collectieve sanitaire netwerk, dus er zullen uiteindelijk 7 type 3 4 t 1 woningen zijn, waaronder elke 1 keuken, 1 badkamer, 125 wc ... De installatie is in 18 tot de openbare verzamelaar, de installatie heeft altijd zeer goed gewerkt en blijft zeer schoon ... deze diameter blijft voldoende voor de doorgang van 21 naar XNUMX waterstations? Zijn er voorschriften voor de gebruikte diameters?
Dank u bij voorbaat....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 10/05/15, 11:18

het wordt berekend, maar uit het geheugen is het minstens 150 als er toiletten zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/05/15, 12:44

In uw plaats zou ik de vraag stellen aan een installateur en aan de gemeentelijke administratie
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten