Verhoog de druk van het voedingswater

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Verhoog de druk van het voedingswater




par Grelinette » 14/05/14, 14:23

Bonjour à tous,

Ik open dit nieuwe onderwerp om de debatten over dit thema niet te vervuilen met mijn naïeve vraag ...

Ik woon op de top van een heuvel en tegenover, op een andere heuvel, bijna ter hoogte van mijn accommodatie, is er de watertoren die me van water voorziet ...
BeeldBeeld

U zult begrijpen, ik heb bijna geen waterdruk (nauwelijks 1 bar), vooral omdat sinds 2 jaar er veel nieuwe constructies in mijn buurt zijn geweest. Aan het einde van het netwerk denk ik dat de druk ook afneemt met elke nieuwe abonnee op het water. (Het stadhuis legt nu ook een booster op voor nieuwe abonnees op hoogte).

Kortom, ik ben op zoek naar een manier om deze zeer lage waterdruk aan te vullen, en het installeren van een compressor met een ballon is te duur.

Kan ik bij binnenkomst van mijn huis een kleine pomp of een circulatiepomp plaatsen die automatisch start (eenvoudige drukschakelaar) of handmatig (schakelaar) indien nodig?

Bedankt voor uw antwoorden en advies.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 15/05/14, 00:02

Hé, ja, dat is wat we een booster noemen. het begint zodra je water zuigt, want het openen van een kraan verlaagt de druk. zodra u de kraan dichtdraait, keert de druk terug naar zijn "normale" waarde. de booster stopt. het is allemaal een kwestie van de drukschakelaars van de booster aanpassen.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten