Pompkeuze en persdiameter geïnstalleerd

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
szbonologie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/04/14, 14:57

Pompkeuze en persdiameter geïnstalleerd




par szbonologie » 22/04/14, 15:10

Dag

Het begin van mijn reeds aangelegde netwerk is binnen een centimeter.
Ik heb gelezen dat, afhankelijk van deze diameter, het maximaal mogelijke debiet alleen 1,4 m3 / h is.

Wat is het nut van een pomp in 4 m3 / h?
Dit is het model dat een professional mij biedt (gemiddelde HMT van 50-57 voor een stroomsnelheid van 2,5 naar 3m3 / h en hmt maximum bij nul m3 van 70)

Het verste punt is ongeveer 100 m.
Ik had mijn HMT bij 44 ongeveer geëvalueerd, maar de drukval enigszins geminimaliseerd.
Het blijkt dat 6-circuits zijn geïnstalleerd vanuit de ondergrondse kluis die de magneetventielen bevat. ze worden allemaal aangedreven door één inch PER, maar hebben schuine reducties voordat ze de magneetkleppen ingaan.
4-circuits beginnen in één inch en twee in 3 / 4 van een inch.

Wat denk jij?

PS
Ik heb bijna gekozen voor een pomp met variabel debiet, maar ik ben niet zeker van het gebruiksgemak en denk dat de kosten niet te verwaarlozen zijn.
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 159 gasten