Welke oppervlaktepomp moet ik kiezen?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Joe.Satriani
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 30/07/12, 16:59

Welke oppervlaktepomp moet ik kiezen?




par Joe.Satriani » 31/07/12, 13:59

Hallo,
Ik ben een particulier en heb een beroep gedaan op een professional om een ​​offerte op te stellen voor de installatie van een regenwaterrecuperatiesysteem (tank + pomp). Hij bood me aanvankelijk de Jetly Pulsar-dompelpomp aan, maar we wilden de voorkeur geven aan een oppervlaktepomp met automatisch inschakelen van het drinkwaternetwerk (om te voorkomen dat ik een 2e plymouth moest tekenen om de tank met water te vullen) drinkwater: kiteco systeem). Hij bood me toen de Pilotus-pomp aan, nog steeds van Jetly. Maar aangezien mijn huidige drinkwaternetwerk me een druk van 7 bar geeft bij de uitlaat van mijn buitentanks, wilde ik een pomp kiezen die het dichtst bij deze druk zou komen voor mijn buitenwater.
Mijn serviceprovider verzekert me echter dat noch Jetly, noch enige andere wederverkoper mij een product zal aanbieden dat in staat is om een ​​druk van meer dan 2,5 bar te herstellen: is het juist dat het moeilijk, zo niet onmogelijk is om een ​​hogedrukpomp op de markt te vinden? oppervlak "spuugt" meer dan 3 bar druk?
Bij voorbaat dank u
Hartelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359




par Forhorse » 31/07/12, 17:51

Zeker een zelfaanzuigende pomp!
Het hebben van een pomp met meerdere cellen kan u bijna de druk geven die u wilt. Dan is het vooral een kwestie van macht en dus prijs.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten