De tuin water geven met wasmachine spoelwater?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
badatruc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 31/05/11, 22:31

De tuin water geven met wasmachine spoelwater?




par badatruc » 05/06/11, 17:25

Bonjour à tous,

Alles staat in de titel!

Ik heb op het net gekeken maar ik heb niets gevonden dat overeenkomt met deze vraag ... Veel onderwerpen behandelen deze mogelijkheid met schotel- of douchewater (grijs water), maar geen water uit wasmachine ...

Precisie, ik gebruik `` organisch '' wasmiddel, dit betekent dat het onschadelijk is voor de natuur en daarom kan het worden gebruikt voor water geven, omdat het extreem verdund is in waswater, en vooral dat van opeenvolgende spoelbeurten die nog minder geconcentreerd is?

Bij voorbaat dank voor uw feedback!

Hartelijk
Didier
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 05/06/11, 20:34

het probleem is om het waswater en het spoelwater te scheiden ...

grote magneetklep op het afvoercircuit ... te snel geblokkeerd door vuil water

andere oplossing, 2 afvoerpomp

Ik heb het al gedaan voor een andere functie: het water terugwinnen van de laatste spoelbeurten om de was te doen en de eerste spoeling van het volgende wasmiddel
0 x
badatruc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 31/05/11, 22:31




par badatruc » 05/06/11, 21:03

omdat het waswater zeer verdund is, aangezien het in dezelfde tank als het spoelwater is gemengd, is het niet tegelijkertijd bruikbaar, zonder te proberen ze te scheiden? Heeft het gebruik van een `` biologisch '' wasmiddel interesse?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten