Probleem booster / bad Resultaat © CUPA © ration regenwater

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
ced59
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/03/11, 16:28

Probleem booster / bad Resultaat © CUPA © ration regenwater




par ced59 » 15/03/11, 18:25

Hallo,

Ik vraag je hierover forum omdat ik geen oplossing voor mijn probleem kan vinden.

In feite is een nieuw gebouw Ik installeerde een opvang van regenwater tank en een loodgieter om een ​​twee-pass-systeem gezet met een booster aan mijn toilet, wasmachine en buitenkraan voeden.

Mijn zorg is:
water wordt nooit genomen in mijn tank (voor meer dan een jaar) en mijn booster leegt en vult nooit terwijl aangeeft 1,5 b (nooit veranderen).

Dus ik probeerde om de stad watertoevoer te sluiten en er de booster activeert en de bevoegdheden van de wc, maar ik heb meer water voor de rest ...
Door nadelen, als ik niet de komst van leidingwater te snijden, de toiletten worden geleverd door de stad water, niet de booster ...

Dus ik moet openen en sluiten van de stad water kraan om water te gebruiken uit de tank! het is niet erg handig om het toilet ...

Mijn voorman is niet de oplossing en mijn loodgieter niet beweegt zoals het was hij die de tussenkomst ...

Dus belde ik je te hulp.

Bedankt en tot ziens.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/03/11, 20:51

Om te lezen, moet u een kleine verzameling van fouten te hebben.

Neem alle paden van de buizen zorgvuldig elementen, terugslagkleppen 3 manier, blowers, enz ... Drukschakelaar op duidelijke patronen die fouten duidelijk !!
Ook elektrische aansluitingen en opdrachten.
Vraag zijn patroon aan uw loodgieter en hoe het omgaat met de detectie van leidingwater en de regen!
Anders zullen we alleen aanbieden basisideeën in een vacuüm.

Het lijkt erop dat de stad het water overheerst op de booster of verkeerd ingesteld drukschakelaar of de bediening daarvan ??


Eens met de exacte patronen en bekende fouten, kunnen veranderingen worden aangebracht.

Help jezelf en de lucht zal je helpen !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359




par Forhorse » 15/03/11, 21:25

Ik zou dédé wil, moet de stad waterdruk hoger dan die van de suppressor zijn.
Hoe dan ook de installatie is niet zeer ernstig en de loodgieter risico moeite om hier te werken, omdat deze faciliteit is gewoon verboden.
Dit type installatie moet terugstroming imprativement, zodat een eenvoudige terugslagklep hello moeite control.
0 x
ced59
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 15/03/11, 16:28




par ced59 » 15/03/11, 21:49

Merci pour vos réponses.

Dit is nauwelijks aantrekkelijk, dan zal ik proberen te maken met mijn bouwer om de loodgieter (no pun intended) druk ...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/03/11, 21:58

Kijk eerst goed naar je installatie om hem in de val te lokken als hij je over hackers vertelt !!
En de vraag naar echte en duidelijke plannen die u kunt controleren en analyseren van !!
0 x
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2




par boubka » 16/03/11, 08:16

hello ced 59
het zou een foto van de kleppen te nemen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten