Hydraulische rammotor

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Hydraulische rammotor




par Oli 80 » 28/10/10, 16:50

Hallo, ik heb zojuist een nogal speciale watermotor gevonden,
http://www.youtube.com/watch?v=APccs3rPwFA&translated=1
na de hydraulische ram is het de ram-slagmotor, natuurlijk heb ik dat hier gepost omdat het met water te maken heeft, als ik het mis had forum, gelieve dit bericht naar rechts te verplaatsen forum

op de video zien we ook een alternator van een auto, dus deze motor wordt hier gebruikt om stroom op te wekken, dus de "uitvinder" heeft het voortouw genomen in dit bedrijf http://www.gpe-waterpumps.com/

het bewijs dat de waterslag voor iets anders gebruikt kan worden dan het oppompen van water

deze oplossing zou je kunnen interesseren Christophe, alleen als de molen met de trommel van de wasmachine in betere staat zou zijn
Dernière édition par Oli 80 de 01 / 12 / 10, 19: 26, 1 keer bewerkt.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Hydraulische rammotor




par Oli 80 » 01/12/10, 19:26

Goedenavond, ik vind het jammer dat het hier niet veel mensen lijkt te interesseren, dit systeem heeft het voordeel dat het een lage hoogte gebruikt in tegenstelling tot turbines

misschien is het nog niet echt klaar, het zou een universitair TPE-project in Chili kunnen zijn, de auteur van de video is van onderaf

Latijns-Amerikaanse landen maken zich veel meer zorgen over deze nieuwe technologieën dan we denken

Ik heb de titel veranderd, niet omdat sommigen denken dat het een roodharige is met een ram erin als cavia's : Mrgreen:
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 01/12/10, 20:38

Hallo Oli!

Ik heb de video bekeken zonder commentaar te geven omdat ik niet denk dat we meer dan 6 tot 10 watt max kunnen krijgen!

Ik geloof dat als de zuiger zou worden verbonden met een tandheugel met veerretour en deze veer de wielen zou activeren via een terugslaglager (ratellager), we meer watt zouden terugwinnen met een betere snelheidsstabiliteit.


Hetzelfde systeem als op de video kan ook werken door de werking van de zuiger om te keren om de veerretour te activeren die zelf het wiel activeert!
:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

stemming




par Oli 80 » 02/12/10, 16:57

Hallo, naar mijn mening is dit apparaat nog steeds een experimenteel prototype "bètaversie". Het zou leuk zijn als we op deze video konden reageren, maar het probleem dat je Spaans moet kennen, anders kunnen we deze persoon niet voorstellen om zijn " uitvinding "

er is ook de link op de glockemann-pomp waar de waterslag wordt uitgeoefend op een membraan dat een zuigerpomp aandrijft, zodat we het "aandrijvende" deel zonder de pomp kunnen gebruiken en iets anders kunnen bedienen met

video uitleg van de glockemann pomp
http://www.youtube.com/watch?v=MDfG6nhfdkA
http://www.youtube.com/watch?v=V771FCsdO4M
Dernière édition par Oli 80 de 28 / 12 / 10, 18: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 02/12/10, 17:29

Je hebt gelijk, maar ik vraag me af of een simpele turbine of een schoepenrad niet meer energie zou geven!


Naar mijn mening zou de opbrengst veel hoger zijn omdat we naast een altijd constante rotatie ook meer water verbruiken!


Christophe heeft een schoepenrad over het water uitgeprobeerd waarbij het water moet worden geleid om de prestaties te verbeteren, met een val van 2 of 3 meter en een leiding van 10 cm zou er genoeg te doen zijn.
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

ram motor




par Oli 80 » 02/12/10, 20:53

Goedenavond, laten we deze Chileen toch zijn geluk beproeven, als zijn motor werkt, zou hij kunnen worden gebruikt, er zijn ook stromen die zo klein zijn dat zijn kracht niet groot genoeg is voor een molen of turbine, aangezien de hydraulische ram een ​​lage val gebruikt, dus Ik denk dat dat bij deze motor ook zo is

dus deze motor zou een oplossing zijn die is aangepast aan dit soort situaties
het is niet nodig om Spaans te spreken, de man heeft drie keer dezelfde video gemaakt, waaronder één in het Engels, en heeft meer becommentarieerd
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten