Contrails: Ecologische noodsituatie

Bespreking van methoden voor de sanering en de controle van de luchtkwaliteit.
Oliver Twist
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 30/07/09, 14:12

Contrails: Ecologische noodsituatie




par Oliver Twist » 30/07/09, 14:50

We hebben allemaal opgemerkt dat na de passage van heel veel vliegtuigen de lucht is versluierd en het licht is veranderd.

Het is een tijdje geleden dat ik de lucht heb waargenomen en ik de vraag bestudeerde en mijn conclusie is dat er geen chemtrails zijn in de zin van vrijwillige ophanging, maar veel contrails, als gevolg van overmatig vliegverkeer .

Dat er militaire experimenten zijn op kleine schaal: zeker. Maar de door vliegtuigen witgekalkte lucht wordt gebleekt door "klassieke" contrails. Het is niet minder dramatisch.

De overmaat aan luchtverkeer is inderdaad zo dat sinds ongeveer 2006 / 2007 voor Frankrijk, en voor een langere tijd in de VS, de verzadigingsdrempel van de atmosfeer in vogelwaterdamp is overschreden, wat de koud, nat en bewolkt weer dat
we zien steeds meer en keren de opwarmingstrend die we sinds de 2000-jaren hadden waargenomen en met de beroemde (droge) hittegolf van 2003 om.

De blauwe lucht is overal zeldzaam, zelfs op plaatsen die bekend staan ​​om hun onberispelijke blauwe lucht.

De situatie is zeer ernstig en de gevolgen zijn meervoudig en niet te overzien.

-De zon is van uiterlijk veranderd, het licht is wit (zelfs als de lucht helder is) in plaats van geel. Het is nu een witte vlek in plaats van een heldere gele cirkel. Waarom? Omdat zijn normaal verticale stralen in alle richtingen worden afgebogen door de druppels kerosine waterdamp en roet die niet langer ontsnappen.
Dit wijzigt de schaduwen die niet langer scherp zijn, enorme reflecties met koolwaterstofirrigatie zijn zichtbaar op auto's of het minste reflecterende oppervlak. Dit licht is zwakker dan normaal.

-Dit vreemde licht heeft effecten op planten, het meest zonovergoten al en het meest ernstige is misschien het effect op bijen en andere insecten met gefacetteerde ogen, die volledig verblind zijn door dit licht en bijgevolg, gedecimeerd ...

-Wanneer dit geen contrails zijn, condenseert de kerosine waterdamp in de vorm van kunstmatige wolken.
Deze wolken zijn zwart, steil en worden niet verdreven door winden, zelfs niet door sterke. Er is ook net een nieuwe monsterlijke wolk verschenen, de "Asperatus".

Nogmaals, de gevolgen zijn talrijk: dood in de bergen door de aanwezigheid van ongewone wolken, verergering van bosbranden door het verlies van plantvitaliteit ...


-Al lange tijd ontvangen we semi-verbrande kerosine in de vorm van een constante fijne regen, kleine doorschijnende vlekken op de bladeren van de bomen (kerosine gestimuleerd tijdens de vertraging) en kleine zwarte vlekken van ontgassing. Daarom zijn het tuinmeubilair en de gevels bedekt met kleine zwarte stippen en kunt u het roet ruiken wanneer u een object dat een tijdje buiten staat, hanteert.


Alle bovengenoemde fenomenen zullen de komende jaren, maanden en weken zeer sterk toenemen met de aangekondigde explosie in het luchtverkeer (X3 in de komende 10, X10 door 2050, maar we zullen het niet overleven) .

Meer details hier:
http://www.eauseccours.com/
0 x
Lounes
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 24/07/09, 19:08




par Lounes » 30/07/09, 17:18

Volgens mijn lessen over optica, neigt diffractie ertoe de verschillende componenten van het licht te scheiden in plaats van ze samen te voegen [wat een intenser wit zou geven, van wat je ons daar vertelt]

En voor de aspatus zou het me eerlijk gezegd verbazen dat dit te wijten is aan het luchtverkeer, het lijkt meer op waanzin dan iets anders deze uitspraak, heb je ooit foto's van zijn beroemde wolken gezien? Als je goed kijkt, zijn er nog steeds wolken, en er zijn altijd wolken geweest ... en ter hoogte van de monsterlijke wolken, kijk naar de zijkant van de cyclonen, je zult zien dat het ook behoorlijk cool is ...

En voor diffractie, afgezien van de verandering in kleur die waarneembaar zou kunnen zijn, zal het licht blijven, er is geen versterkingsfenomeen in diffractie.

En tot slot:

(kerosine gestimuleerd tijdens vertraging)


Dus daar weet ik niets van, maar in dit geval moeten de ontwerpers van vliegtuigreactoren serieus op de vingers worden geslagen voor onnodig verspilling.
0 x
Oliver Twist
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 30/07/09, 14:12




par Oliver Twist » 31/07/09, 09:26

Heb je de link onderaan mijn eerste bericht bekeken?

Wolken zien er niet meer uit zoals vroeger, althans in gebieden met veel verkeer. Neem het boek dat net is uitgekomen "Clouds, an identifier guide" van Richard Hamblyn. Het is niet bepaald een ecoloog, maar hij geeft toe dat de cirruswolken bestaan ​​uit waterdamp uit vliegtuigen en het laatste hoofdstuk spreekt alleen daarover !!! kunstmatige wolken van vliegtuigen en hun (onvoorspelbare) effecten op het klimaat!

Hoe verklaar je dat een nieuwe wolk plotseling verschijnt, wanneer de classificatie van wolken dateert van 100 jaren geleden? Het is noodzakelijkerwijs een wolk die het gevolg is van menselijke activiteit.

De verbranding is nooit perfect en gezien de miljoenen tonnen keros die boven ons hoofd worden verbrand, is het niet verwonderlijk dat we een regen van kerosine ontvangen vanwege onvolledige verbranding, nog belangrijker tijdens de naderingsfase. (Vertraging). Naar schatting ontvangen we 10 ton roet per dag op het Ile de France (en dit zijn oude cijfers, het verkeer is sindsdien verdubbeld).


"En voor diffractie, afgezien van de verandering in kleur die misschien merkbaar is, zal het licht blijven, er is geen versterkingsfenomeen bij diffractie."

Ik zei niet dat het licht werd versterkt, maar verzwakt:
Het licht is wit in plaats van geel, het is een feit, observeer gewoon.
De stralen worden omnidirectioneel gemaakt door druppeltjes kerosine waterdamp, het wordt zelfs toegelaten door wetenschappers.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Contrails: Ecologisch noodgeval




par Christophe » 31/07/09, 10:19

Oliver Twist schreef:Het is een tijdje geleden dat ik de lucht heb waargenomen en ik de vraag bestudeerde en mijn conclusie is dat er geen chemtrails zijn in de zin van vrijwillige ophanging, maar veel contrails, als gevolg van overmatig vliegverkeer .


+ 1 Ik was bang om te vallen, de titel van het onderwerp te lezen, op een nde chemtrails-plot!

Dus ik ben blij om dit te lezen (nou ja, er zijn velen van ons op de forum om tegen het chemtrail-plot te zijn ... simpelweg om luchtvaart- en meteorologische redenen die "samenzweerders" vaak negeren).

Stoom, Nox, deeltjes en zwavel uit het luchtverkeer spelen eigenlijk een grote rol in de atmosfeer .... hoewel stoom, de meest zichtbare verontreinigende stof, een% rol heeft, kan deze veel lager zijn dan de andere in vergelijking met verdamping natuurlijk ... tenzij het een katalytische rol heeft ... (vaak worden contrails later echte wolken ...).

Kortom: dit alles is niet triviaal ... maar ik weiger de stelling van vrijwillige verspreiding !!
0 x
Oliver Twist
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 30/07/09, 14:12




par Oliver Twist » 31/07/09, 10:43

Vliegtuigen hoeven geen extra producten te verspreiden om te vervuilen. De contrails zijn al chemtrails !!
Het probleem is dat deze samenzweringstheorie de bp volledig in diskrediet brengt.

De autoriteiten zijn zich al bewust van de ernst van de bp en het feit dat we op korte termijn de muur ingaan, maar oefenen het beleid van de struisvogel en laten dat aan het volgende over ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 31/07/09, 10:56

Oliver Twist schreef:Het probleem is dat deze samenzweringstheorie de bp volledig in diskrediet brengt.


Het is hier goed voor dat ik tegen hen vecht (ais) ...

Een "enorm" onderwerp van 46 pagina's werd hier besproken: https://www.econologie.com/forums/chemtrails ... t3986.html

Oliver Twist schreef:De autoriteiten zijn zich al bewust van de ernst van de bp en het feit dat we op korte termijn de muur ingaan, maar oefenen het beleid van de struisvogel en laten dat aan het volgende over ...


Als er alleen dit probleem was ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 03/08/09, 21:30

Ik bewoog het onderwerp in de luchtvervuiling omdat het, tenzij hij de contrails kon condenseren om bruikbaar water in zijn tuin te maken, slecht was geplaatst. : Mrgreen:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Re: Contrails: Ecological emergency




par houthakker » 05/08/09, 12:12

Oliver Twist schreef:[...] De blauwe lucht is overal zeldzaam, zelfs op plaatsen die bekend staan ​​om hun onberispelijke blauwe lucht. [...]
In dit soort woorden irriteert dat me een beetje ... :frons:

Tenzij ik op een ‘zeer goed bewaard gebleven’ plek ben, is de lucht thuis erg blauw als het mooi weer is (dus eigenlijk voor twee weken hier ...)
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

Terug naar "Luchtvervuiling en oplossingen tegen luchtverontreiniging"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 48-gasten