HHO en Audi A6 TDI 1994 140 CV

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
fabuleus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/04/10, 16:02

HHO en Audi A6 TDI 1994 140 CV




par fabuleus » 16/06/10, 20:10

Hallo,

Ik begin een experiment met twee dieselvoertuigen; een Clio en een Audi A6. Ze zijn uitgerust met een drycell die ik als kit in de VS heb gekocht.

Merk op dat het gebruik van HHO op de Audi de werking van de turbo verbiedt.
Ik denk dat dit komt door de Mass Air Flow (MAF) -sensor.

De AUDI TDI 140 CV-versnellingsbak 6 heeft, tenzij ik me vergis, een BOSCH MAF.

Wat moet ik doen om zo'n systeem te lokken?

Kent u bovendien een database waarin alle gemodificeerde HHO-voertuigen (in Frankrijk) zouden worden gegroepeerd met de behaalde prestaties?

Merci pour vos réponses.

Hartelijk
0 x
Fabthy
Avatar de l'utilisateur
xtrabart
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 23/01/10, 23:11




par xtrabart » 16/06/10, 22:37

DRYCELL !! 6, 11, 16, 21 platen ???
Ik denk dat het moeilijk zal zijn om overtuigende resultaten voor HHO te vinden, want: doe een kleine berekening ...
wat is uw gasvolume dat per minuut vrijkomt?
leveren de beste kits max. 6 l gas per minuut
; stel dat we een 2 liter motor hebben.
4-takt motor dus deze motor slikt 1 liter lucht in per motortoerental, - bij 2000 toeren verbruikt hij dus 1000 ld lucht ...
Dus bij 2000 tpm voorzie je je motor van 6/1000 van een percentage gas, d.w.z. 0,6% ontploffend gas ...
Het is heel weinig winst vergeleken met de inspanning van uw dynamo om tot 20 of zelfs 25 A te leveren om 6 l gas op te wekken ....
Kortom, ik wil je niet opbeuren, maar weinig kans om overtuigende resultaten te vinden ...

NB: deze waarden zijn vrij algemeen en kunnen variëren, maar niet binnen een groot bereik om een ​​verbetering van het resultaat waar te nemen ...

Ik had geprobeerd ... http://hho.car.is.free.fr
Ik had meer resultaten in verbruikswinst door 200 gram lucht in de 4 banden toe te voegen dan al deze kits.

De ecopra-kit zou me echter goed verbinden, maar gezien de prijs en de behaalde winst zou ik ongeveer 80000 km moeten afleggen om het af te schrijven ...

Momenteel is het beste ... voor mij ... het is 6 tot 8% van SP95 / E10 in mijn volle GAS-OLIE bij gebrek aan olie ...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/06/10, 00:39

Hallo,

We hebben dit inderdaad al op een eenvoudige manier beantwoord

U gebruikt brandstof om uw motor te laten draaien, die op zijn beurt de dynamo draait, die stroom produceert, die stroom zal produceren door elektrolyse een beetje H2 + O2

brom, laten we het resultaat zien:

Motorrendement 30% en opnieuw, bij gunstige snelheid
Dynamo-efficiëntie 85%
Elektrolyse-efficiëntie 60%

dus in het begin levert het 0.30 x 0.85 x 0.60 = 0.15 ongeveer 15% van het brandstofrendement op de brandstof op in de beste gevallen om een ​​klein beetje explosief gas te produceren.

De goede kant is dat door het "verbranden" van H2 + O2 een beetje waterdamp zal produceren die gunstig is voor verbranding, maar in% zo verwaarloosbaar is dat je weinig kans hebt om enig brandstofverbruik te zien.

sorry, er is geen wonder aan, alleen een beetje placebo Beeld omdat u in dit systeem geld en tijd hebt besteed, ondersteunt u minder en let u op uw verbruik.


op mijn clio III-bedrijf kan mijn verbruik, afhankelijk van mijn "humeur", gaan van 5.5 naar 4.7 l / 100 en zonder enige apparatuur :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
oiseautempete
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 848
Inschrijving: 19/11/09, 13:24




par oiseautempete » 17/06/10, 07:20

xtrabart schrijft: stel dat we een 2 liter motor hebben.
4-takt motor dus deze motor slikt 1 liter lucht in per motortoerental, - bij 2000 toeren verbruikt hij dus 1000 ld lucht ...
Dus bij 2000 tpm voorzie je je motor van 6/1000 van een percentage gas, d.w.z. 0,6% ontploffend gas ...
Het is heel weinig winst vergeleken met de inspanning van uw dynamo om tot 20 of zelfs 25 A te leveren om 6 l gas op te wekken ....
Kortom, ik wil je niet opbeuren, maar weinig kans om overtuigende resultaten te vinden ...

....


Je berekening is verkeerd omdat je vergeet dat moderne dieselmotoren allemaal behoorlijk sterk zijn opgeladen, dus ze slikken veel meer lucht in dan dat ... Merk op dat een Audi 140cv zonder turbo ongeveer dezelfde prestaties levert als 504 diesel uit de jaren 70 ... en waarschijnlijk hoger verbruik omdat de compressie zonder supercharging veel lager is (~ 19/1 in plaats van 23/1)
De HHO is gewoon een goede manier om zijn fabrikant te verrijken, maar zeker niet zijn koper ...
0 x
fabuleus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/04/10, 16:02




par fabuleus » 17/06/10, 18:32

Bonsoir,

Merci pour vos réponses.
Ik kan dat al zien forum is veel actiever dan degene die ik vroeger postte, namelijk "http://www.generateurhho.com/forum".

Ik weet niet wie ik moet geloven. En ik wil niet geloven, maar geef me liever de middelen om te beweren. Voorlopig begin ik met het experiment en bouw ik zelfs mijn eigen DRYCELL-cellen.

Op de Amerikaanse sites vind je echter heilige voorstellingen: 10 MPG gaat naar 35 MPG met de HHO. Dit laat me niet onverschillig. Op sites in Frankrijk kunnen we ook lezen dat de minimale besparing die kan worden behaald 10% is. Geoptimaliseerd lijkt het erop dat dit systeem 50 of zelfs 60% kan halen. Nogmaals vraag ik om te zien, daarom voer ik momenteel de tests uit.

De HHO is experimenteel, daar heb ik rekening mee gehouden. Geen enkele wetenschapper in de orthodoxe wereld is erin geïnteresseerd.

Dus zonder te praten over Stanley Meyer of deze Amerikaan die HHO gebruikt om zijn huis en zijn voertuig van energie te voorzien (te zien op TF1), ben ik van mening dat er geen rook is zonder vuur.

Om terug te komen op uw antwoorden, ik begrijp dat als ik in staat ben om een ​​batterij met een zonnepaneel op te laden en daarmee mijn DRYCELL van stroom te voorzien, ik brandstof zal gaan besparen. En ik zal vooral minder vervuilen.

Heb ik het bij het verkeerde eind bij deze laatste alinea?

Groeten en bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
0 x
Fabthy
fabuleus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/04/10, 16:02




par fabuleus » 17/06/10, 19:03

Reactie op xtrabart:

De drycells die ik gebruik zijn 9 gemonteerde platen: -nnn + nnn-

De motor is soepeler, dat is duidelijk, maar misschien is het een "placebo" -gevoel.

Toch rijdt mijn vrouw de auto, ze is terughoudend met mijn ervaringen en gaf uiteindelijk toe dat het voertuig flexibeler was.
Dit is een CLIO 1,9 D 1994.

Ik heb je experimenten gezien http://hho.car.is.free.fr.
Het is belangrijk, zoals de Amerikanen zeggen, "je moet de computer voor de gek houden" om de sondes te lokken (Lambda, MAF, MAP) is het probleem dat ik heb met de Audi A6. Deze lokelementen zijn nog niet verkrijgbaar in Frankrijk, dus het is noodzakelijk om ze in de VS te kopen.
Daarom denk ik dat je experiment niet af is en dat je niet kunt besluiten.

Ik neem terug wat ik in het vorige bericht schreef, ik wil mezelf demonstreren door naar het einde (misschien van mijn domheid) te gaan als de HHO het octaangetal echt verhoogt en het mogelijk maakt de overal aangekondigde besparingen te realiseren op het WEB.
Ik heb het niet over Stanley Meyer, ik heb het niet over een puur HHO-dieet.

Hartelijk
0 x
Fabthy
fabuleus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/04/10, 16:02




par fabuleus » 19/06/10, 12:48

Hallo,

Bedankt voor deze samenvatting.
Het is inderdaad het Pantone-proces, ik bladerde door het laatste op de Quanthomme-site.

Je lijkt erg sceptisch over HHO.
Dus ik stel je een eerste vraag:

Als onderdeel van een verbetering van het octaangetal met een stroomsnelheid van 1 liter HHO per minuut van een DRYCELL die wordt aangedreven door een eigen batterij, wordt deze zelf opgeladen door een zonnepaneel zoals te vinden op deze econologie-site, denkt u dat het winstgevend is?

Bovendien heb ik al de basis Pantone-reactor gemaakt die op de Quanthomme-site te vinden is, maar ik vind dat installatie op het voertuig veel moeilijker is. Daarom heb ik een DRYCELL op mijn voertuigen geïnstalleerd.
Ik vind dat van de HHO veel eenvoudiger en heel gemakkelijk te verwijderen.

Mijn tweede vraag:
Is er een tabel waar u de tests (HHO of Pantone) op de voertuigen kunt raadplegen met de gemaakte besparingen?
De resultaten die u op Quanthomme kunt lezen, voldoen niet aan mij

We hopen snel van u te horen.

Hartelijk
0 x
Fabthy

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten