Trilobische motor en andere (bericht aan Remundo en Pascal ...)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
dds78
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 29/04/10, 23:30
Plaats: Mantis de stad
x 2

Trilobische motor en andere (bericht aan Remundo en Pascal ...)




par dds78 » 11/05/10, 19:05

Hallo Pascal, Remundo en alle anderen die meningen lezen en delen,

Pascal het is geweldig om Mr Lefeuvre te hebben gevonden, ik probeer hem al meer dan twintig jaar te bereiken, maar ik ben er nooit in geslaagd zijn spoor te vinden.
Uitvinder en gepassioneerd over motor, op 19 jaar heb ik een motorfietsvork gemaakt, ik verkocht deze bijna aan BFG Franse motorfietsfabrikant, maar hier is een jaar na onze overeenkomst meer dan BFG. Toen realiseerde ik me een motor zonder krukasnokmotor, geen middel om het te ontwikkelen, het moet gezegd worden dat er op 20 jaar in Frankrijk de uitvinder en de maker van het bedrijf niet hielpen, toen de tijd om passeren en vervolgens in 2007 werk ik aan een motor met variabele compressieverhouding en deactivering van de cilinders. In 2008 stelde ik mijn idee voor aan een bedrijf, voor dit bedrijf slaagde ik erin om een ​​onderzoeksdossier voor belastingkrediet te bouwen, dat was geaccrediteerd, we kregen de belastingkrediet voor onderzoek, maar hier was het te goed voor om eerlijk te zijn, 2008 is de crisis daar voorbijgaan, ontslag enz. ... De CEO was bang om verder te gaan en het verhaal eindigt daar.

De uitvinder is een generaal, een eenzaam persoon die voor een dwaas wordt gehouden en voor wie we zeggen dat het nooit zal werken!
De uitvinder besteedt al zijn energie is geld en zijn gezondheid, zijn gezinsleven neemt soms ook een klap, er wordt van hem gezegd dat hij gek is.
Het idee van genialiteit, degene die de wereld zal revolutioneren waar hij is, zoekt hij.

Goed om terug te keren naar het werk van Pascal, deze gek, dit genie, als ik mijn vriend het kan zeggen, moet je gek zijn, net als jij, om zoveel energie in je onderzoek te spenderen, ik denk dat je op de goede weg bent, je trilobisch met groot potentieel, als ik tijd heb zal ik er weer aan werken.

En jij Remundo, geweldig je distributiesysteem vind ik heel leuk, maar ik heb nog geen tijd gehad om het diepgaand te bestuderen.

Om terug te komen op de vraag hoe we onze ideeën kunnen ontwikkelen en verkopen, stel ik voor om met ons mee te doen en een onderzoeks- en ontwikkelingskantoor op te richten. Met al onze vaardigheden gecombineerd geloof ik dat we de schmilblick konden bevorderen zoals onze vriend Coluche zo goed zei.
Ik stel voor dat alle internetgebruikers die geïnteresseerd zijn in het onderwerp zich bij ons aansluiten door aandeelhouder te worden.

Dus zeg niet dat het nooit zal werken! Maar eerder gezegd, ik zal dat allemaal doen om dit te laten werken. Als we in Frankrijk geen olie hebben, hebben we ideeën.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Pascal HA PHAM
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1461
Inschrijving: 30/01/06, 14:56
Plaats: soleil
x 25

persboek




par Pascal HA PHAM » 12/05/10, 07:55

hallo Daniel,

we zullen elkaar moeten ontmoeten om dit vrij snel te bespreken.
Ik stel me voor dat je al een "persboek" hebt samengesteld met een samenvatting van je hele geschiedenis (tentoonstelling, foto's, prototypes enz.)
A+


vriendelijk.

Beeld
Pascal
0 x
Rondom mijn werk, volledige video's op het web:
https://www.google.fr/webhp?source=sear ... 80&bih=672
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16174
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 12/05/10, 09:58

Dus Daniel? :D

hoe gaat het ? het is lang geleden dat we elkaar "zagen".

Leuk je te lezen op econo 8)

@+
0 x
Beeld
dds78
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 29/04/10, 23:30
Plaats: Mantis de stad
x 2




par dds78 » 15/05/10, 21:40

hi Remundo

En ja, de tijd vliegt iets te snel na mijn ontslag in 2007.Ik moet vechten om een ​​baan te krijgen, daarna interim opdracht, cdd contract, sinds oktober 2009 werk ik bij BLOIS (41) om een bedrijf dat hydraulische stuurpompen maakt (JTEKT) het is een Japans bedrijf, het is voor het eerst dat ik in een Japanse fabriek werk. Voor de kleine is het schoon, vierkant, het is een ecologisch bedrijf, een van de eerste in Frankrijk. Maar hier stopt eind mei mijn missie omdat ik te oud, te duur ben. dus ik merk dat ik op zoek ben naar een andere baan, of ik begin voor mezelf in een ontwerpbureau, maar de economische situatie in Frankrijk is niet schitterend voor de Entreprisses, ik weet niet wat ik moet doen.
Dit zijn de redenen waarom ik niet te veel op de forum, maar ik vergeet je tot nu toe niet, ik volg je werk met grote interesse, je hebt goede ideeën, ga zo door.

Oké, ik zal proberen hier wat meer over te praten forum Dus hier is de foto van mijn eerste uitvinding motorfietsvork 1980.
Beeld
Beeld
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16174
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 15/05/10, 22:31

mooie gelede verende voorvork.

Je hebt nog steeds ervaring in industrieel ontwerpen en daarnaast heb je ideeën, daar heeft een kleine BE misschien behoefte aan. We moeten dat naar voren brengen. : Idee:
0 x
Beeld
dds78
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 29/04/10, 23:30
Plaats: Mantis de stad
x 2

moteur




par dds78 » 15/05/10, 23:23

Ik zie dat je nog niet slaapt en dat je heel goed reageert.

Ja uit de ervaring geen probleem, maar hier ben ik 50 jaar oud ben ik oud jaren vijftig woord dat ik niet leuk vind, is mijn voila zo voor het huidige bedrijf.

Wat betreft de BE willen ze niet betalen, ik ben te duur voor de Petits BE, ook al verlaag ik mijn salaris.

Maar zoals u zegt, ik heb ideeën en ik geef niet op.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16174
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 16/05/10, 09:34

Hoi Daniel
dds78 schreef:Hallo vrienden

Bedankt Remundo voor je complimenten op mijn site, ik zal het nog een keer proberen zodat het nog beter en minder rommel is, mijn is niet gemakkelijk.
Na wat zorgen in het werkende leven als we kunnen zeggen dat ik niet te veel tijd had gewijd aan forum, Ik ben ook klaar met het schrijven van twee boeken, ik moet ze gewoon publiceren (als iemand een uitgever bij de hand heeft, anders gebeurt dit op kosten van de auteur).

Om terug te komen op het patent Bernardd is niet helemaal verkeerd, ik ben al lang een fan van gratis software, ik heb een aantal programma's geproduceerd en ik heb nooit iets gedeponeerd, maar ik heb de sneller.
Maar Remundo je hebt ook gelijk als het idee goed is, het patent is nog steeds de beste manier van deze protégé in deze lage wereld van dief van ideeën. Wat is eenvoudiger om een ​​idee toe te eigenen.

Met internet is het tegenwoordig gemakkelijk om deze publiciteit te publiceren, maar ook om het idee even snel te laten stelen.

Een kleine tekst op de motor

Ode aan motoren
Oh mijn mooie motor, vreugde van mijn passie, je bestaat zoals het is en niemand kan je onttronen,
1000 en 1-uitvinding maar niet een die u vervangt.
Kom op, kom op, een beetje fantasie zou ons goed doen
we zijn in de lucht van IT, de lucht van vervuiling
die de uitdaging aangaat, die de Bielle Crank-motor zal onttronen
Kom op, ga allemaal naar je cranks

Mijn bijdrage
Beeld
Trilobiquien, Trilobiqienne, één voor allen ... allen voor één

Wordt vervolgd

Daniel dds78

Ps: als iemand me een baan te bieden heeft of een goed idee om een ​​bedrijf te starten, ben ik geïnteresseerd.

Het is een ontwerp waar we naar uitkijken naar de rest ... Het gasuitwisselingsgedeelte doet me denken aan bolvormige roterende kleppen, genre van het COATES-systeem.

Onder de pagina's van uw site, deze brengt ontzettend veel goede links samen : Idee:

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 16/05/10, 18:02

er is grijze stof in werkloosheid ...

en ik ga er snel weer in zijn ...

groeperen om iets te doen zou een goed idee zijn, maar je moet het juiste kiezen om het snel te kunnen verkopen, om niet iets te duur te doen dat niet direct kan worden verkocht aan degene die het nodig zou hebben maar moet worden verkocht aan een bouwer die het niet wil, omdat hij al wint door te verkopen wat er bestaat

dus geen motor voor auto of vliegtuig: nog beter is het onverkoopbaar

geen grasmaaiermotor of kleine generator: de Chinezen doen het al en iedereen is er blij mee

het is noodzakelijk om te doen wat niet bestaat, dus wat zeker zoeken en bereid zijn te betalen

bijvoorbeeld motor voor kleine warmtekrachtkoppeling: verwarming en elektriciteit van een huis, verschillende versies, dieselbrandstofolie of frituurolie, explosie met methaan of vergasser: het zou wenselijk zijn dat de benzine- en dieselversie zeer dichtbij en gemakkelijk te schakel van de ene naar de andere met een minimum aan ruimte

zelfs als een origineel doorverkoop van het motortype, denk ik dat het voor dit project nodig is om heel klassiek te maken: de kwaliteit van deze motor is het gemak van demontage om de slijtdelen gemakkelijk te vervangen

de markt voor deze "verwarmingsmotoren" zal goed zijn en er is hoop ze te verkopen lang voordat ze worden gekopieerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
orbs
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 156
Inschrijving: 15/09/05, 20:21




par orbs » 16/05/10, 19:50

salut a tous

chatelot16 toont pragmatisme.
We zijn niet langer aan het einde van de XNUMXe eeuw dat dromen werkelijkheid konden worden.
de creatieve engineering die kan worden gerealiseerd, is alleen toegankelijk voor grote R&D. Ook al zijn zelfstandigen net zo creatief, ze lopen tegen de muur van belangen aan.
Ik denk dat adaptieve engineering toegankelijker is, vooral voor
TP&ME, wiens knowhow, reactievermogen en smaak voor uitdaging de innovatie van projecten van ontdekkers of groepen onafhankelijke ontdekkers mogelijk maken.
chatelot16 je hebt gelijk.
@+
orbs
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2

Tri-lobe motor: de oorsprong




par ARMAND » 22/12/12, 17:05

Tri-lobic motor: Patent 1903 "Cooley rotary steam engine": Epitrocoïde motor ook wel "tri-lobe" genoemd : Mrgreen: (MDR)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten