De automotive toekomst

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 19/09/05, 14:45

Hier is een site die een goed beeld geeft van wat "schone" auto's de komende jaren zullen zijn ...

http://www.leblogauto.com/bio_carburantsvh...pres/index.html

We zien de afwijkingen van de fabrikant al, hybride motoren worden steeds meer gebruikt om meer vermogen te verkrijgen voor een onveranderd verbruik in vergelijking met dezelfde auto zonder hybride! :(

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 19/09/05, 15:31

Kom op, gewoon voor de lol kijken hoe we zorgvuldig vermijden praten over koolzaadolie in de huidige debatten :)

http://www.ouest-france.fr/ofeconomie.asp?...250406&idCLA=3634

We praten over biobrandstof door voornamelijk te verwijzen naar ethanol ...
Een technologie die een paar aanpassingen in huidige voertuigen vereist die consumenten voldoende bang maakt ...

Of hoe het debat te vertekenen om tijd te besparen ...

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.

Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 27/09/05, 12:54

Enkele interessante nieuwtjes sinds de laatste keer op de autoblog, namelijk:
- De Post heeft net 2 Renault elektrische voertuigen gekocht (de cleanova III op basis van landschappelijke)
- De 8e World Solar-uitdaging is net begonnen voor 3010 km zonder verbrandingsmotor
- een eco-vergunning in Tokyo, hoe minder vervuilend je rijdt, hoe minder verzekering je betaalt ...
- een elektrische solex: autonomie (exclusief pedaalslagen) van 30 km tot 35 km / u
- er zijn anderen direct op de site te zien;)
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.

Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 289-gasten