Magnetische motor met constante onbalans

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05

Magnetische motor met constante onbalans




par edfed » 04/04/10, 15:30

zoals de titel suggereert, kwam er vandaag een (niet nieuw) idee bij me op om een ​​mogelijke mogelijkheid te bespreken om een ​​magneetmotor te ontwerpen.

basisprincipe, alle bewegende delen zouden gepolariseerd zijn en door mechanica of elektronica zouden de magnetische velden worden omgekeerd tijdens de rotatie van de motor.

het effect dat moet worden nagestreefd is een constante onbalans zoals men kan tegenkomen in planetaire systemen, een planeet is constant in onbalans rond zijn ster en zal daarom oneindig lang om hem heen draaien.

hetzelfde bestaat op het niveau van het atoom, de elektronen draaien constant rond de kern.

het doel zou zijn om een ​​machine op onze schaal te creëren met de kenmerken van een planetair systeem, en odnc, een soort perpetuum mobile.

maar de beweging zou niet eeuwig zijn omdat de magneten een beperkte levensduur hebben.
het zal niet neerkomen op het creëren van energie uit het niets, omdat magneten een indrukwekkende hoeveelheid slapende energie hebben.

daarom (her)lanceer ik het debat over "magnetische motoren met constante onbalans", het is wetenschappelijker en daarom relevanter dan ze "magneetmotoren" te noemen.

Tot zover de (a)'(her)introductie van het onderwerp. :D
0 x
Lounes
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 24/07/09, 19:08




par Lounes » 04/04/10, 16:23

Hallo !

Het kan eindeloos draaien, maar dat komt juist doordat er geen tegenkracht is.
Nou, niet precies! De maan draait om de aarde en veroorzaakt een vervorming van haar oppervlak, door deze vervorming komt energie vrij. en beetje bij beetje zal de aarde altijd hetzelfde gezicht naar de maan laten zien, op dezelfde manier waarop de maan momenteel altijd hetzelfde "gezicht" naar de aarde laat zien.
Het is hetzelfde fenomeen dat, als ik me niet vergis, ervoor zorgt dat de maan beetje bij beetje van de aarde weg beweegt. Als je de energie van de beweging van de maan "direct" wilt recupereren (om te benaderen wat je wilt doen), zul je het vertragen, het zal uiteindelijk crashen, maar je zult niet oneindig veel energie hebben!
0 x
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05




par edfed » 04/04/10, 17:34

ja, maar hoe zit het met de elektronen die sinds het begin der tijden constant rond kernen draaien?

ook daar is energie over, in puin.

als bewijs wordt het elke dag gebruikt in een zeer rudimentair stadium dat elektriciteit wordt genoemd.

dat wil zeggen dat als we een elektron vergelijken met een planeet, en een atoom met een zonnestelsel.
we zullen planeten ter grootte van Jupiter van systeem naar systeem zien bewegen om een ​​enorme kosmische computer te voeden.

de wet van de zwaartekracht, of het nu op atomair niveau is, of op planetair of galactisch niveau, blijft hetzelfde, een wet die we niet echt begrijpen.
ondanks alle vooruitgang van de wetenschap kunnen we het niet echt verklaren, ondanks de formules over de nabije en verre velden, sterke en zwakke interacties, enz...
niets kan echt verklaren waarom het werkt, dus laten we niet proberen te begrijpen hoe het niet zou werken, maar proberen het gewoon te laten werken door de bestaande te kopiëren.

dan zullen onze hypothetische nakomelingen voor een verklaring zorgen.

:D
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 04/04/10, 19:15

Bonjour à tous,

Ja waarom niet, je doet ons "Hatemite"
Léon Raoul Hatem met deze theorie van degravitatie,
Bij het laatste nieuws weet hij 4KW te maken door 1kw te verbruiken.

Ik zal terug moeten gaan om hem ergens anders te zien, alleen om metingen te doen.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 04/04/10, 19:59

kwarts schreef:Bonjour à tous,

Ja waarom niet, je doet ons "Hatemite"
Léon Raoul Hatem met deze theorie van degravitatie,
Bij het laatste nieuws weet hij 4KW te maken door 1kw te verbruiken.

Ik zal terug moeten gaan om hem ergens anders te zien, alleen om metingen te doen.

A+


hallo

onze vriend raoul neemt de maten op!
dat is geweldig nieuws...
hoe betrouwbaar is deze advertentie?
Ik ben klaar om terug te gaan om hem te zien
0 x
Ptilu
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 196
Inschrijving: 15/01/10, 14:23




par Ptilu » 05/04/10, 00:16

Lu
Het atoommodel waar je het over hebt is dat van Rutherdov (of iets dergelijks) uit 1909. In 1911 legt Borh een nieuw model waarbij de elektronen niet meer in een baan om de aarde zijn, maar op energieniveaus, en legt de basis voor de kwantumtheorie . We zullen een paar jaar later weten dat onze geliefde elektronen in feite vooral een zone van waarschijnlijkheid rond de kern hebben...

Ik ken de details niet, maar als we het over natuurkunde hebben, verwar dan vooral niet het oneindig kleine, dat gehoorzaamt aan de kwantummechanica, en de algemene relativiteitstheorie, die het oneindig grote beheerst. Omdat die in hun huidige vorm volkomen onverenigbaar zijn. Om het standaardmodel aan te halen, ik dacht dat je dat wel wist ;)

PS: sorry voor deze irrelevante opmerking, maar als we ergens over praten, moeten we vermijden zulke grote onzin te zeggen... Ik sta echter open voor uw synchronisatie van de statormagneten met de rotor. Maar ik denk dat het vele malen is geprobeerd zonder resultaat...

PS bis: ik vind het leuk hoe dit onderwerp, perpetuum mobile / magnetische motor, met een zwaar leven...
0 x
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05




par edfed » 05/04/10, 08:33

dsl voor deze irrelevante opmerking, maar als we ergens over praten, moeten we voorkomen dat we zulke grote onzin uitkramen.

ha la la, deze Fransen dan, altijd het woord om deze Fransen te lachen.


je hebt altijd een amerikaans, brits, russisch of ander model nodig, en daar kun je proberen het te laten werken, en daar, cocorico, lang leve Frankrijk... Ik ben dit land van kalveren beu.
Ik ken de details niet, maar als we het over natuurkunde hebben, verwar dan niet het oneindig kleine, dat gehoorzaamt aan de kwantummechanica, en de algemene relativiteitstheorie, die het oneindig grote regelt.


kwantumfysica staat in de kinderschoenen, ondanks de consortia van wetenschappers is het nog steeds iets dat helemaal niets begrijpt. gewoon goed om staatssubsidies te openen om te blijven spelen op LHC op CERN.


een waarschijnlijkheid sluit in ieder geval een gravitatie en een baan niet uit.

hoe waarschijnlijk is het dat de aarde in haar baan zal zijn?

de kans dat het universum een ​​oneindige lus maakt, dat het naar het kleine en naar het grote toe is, is hoeveel? wie zou het aandurven om de hypothese naar voren te brengen van een oneindig groot dat opnieuw zou verschijnen door het oneindig kleine? van de zeer verre toekomst die terugkeert door het zeer verre verleden?
dat het hele universum in een lus zit. en dat daarom alle wetten van de 'natuurkunde' voor alle dimensies hetzelfde zouden zijn, op voorwaarde dat men de parameter 'X' kent die het mogelijk zou maken om van de cellulaire wereld over te gaan naar die van de superclusters van sterrenstelsels.
van de atomaire tot die van de zonnestelsels.
van molecuul tot sterrenbeeld.

etc. ..
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 05/04/10, 10:06

Bonjour à tous,

edfed, niet erg cool je antwoord op de Fransen, het is waar die verre van perfect zijn, maar hey
er zijn klootzakken in alle kleuren en religies...

Gisteren gaf ik je een spoor van concrete realisatie en je zoekt niet eens wat erachter zit!!
Ik ben verrast, ga kijken ICI et Was,
Het origineel en Franse sorry, de kopie komt uit de Verenigde Staten of Canada.
Ik zeg dat en ik bevestig het omdat ik Raoul persoonlijk ken en hij al 50 jaar aan zijn bousin werkt.
De opa heeft 85 bezems op de teller en ongelooflijk vissen.
Kortom, er is nog een doos die werkt op een mechanische resonator, die van een afstand lijkt, maar er is connotatie.
Ik heb de link nu niet meer zodra ik hem gevonden heb zal ik het je laten weten.

Ik verlaat u omdat dit onderwerp zoals gewoonlijk een spin zal krijgen over het onderwerp.
Christophe zal gedwongen worden om het te sluiten, ik ben het niet altijd eens met zijn groene woordenschat,
maar we moeten toegeven dat sommigen sterk beginnen.

Een chaos
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/04/10, 10:52

Quartz schreef over Christophe:

sa groenten van vocabulaire


groenheid! :D , groen, het is waarschijnlijk wanneer hij over salades praat! :D

Eindelijk, het is lente! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05




par edfed » 05/04/10, 11:36

Gisteren gaf ik je een spoor van concrete realisatie en je zoekt niet eens wat erachter zit!!
Ik ben verrast om HIER en daar te zien,

Ik heb je link opgemerkt.
maak je geen zorgen, ik ben erg blij het te hebben gelezen.
Ik zou deze meneer graag willen leren kennen, maar hij woont verdomd ver van mij vandaan.

Ik heb lang het gedrag van magneten geobserveerd, en zijn studies bevestigen mijn conclusies, de magneetmotor is mogelijk.

het geeft me balsem voor het hart om te zien dat sommigen het proberen ondanks de tegenstroom van mensen die alleen de "ambtenaren" begrijpen.

aan de andere kant irriteert het me om mensen te zien pleiten voor kortstondige waarheden zoals de basiswetenschappen.

waarom wil je altijd een onderwerp afsluiten dat in een "spin" raakt?

waarom wil je altijd ongepaste opmerkingen censureren?
gekwetst worden in je zelfrespect mag niet de basis zijn van je 'wetenschappelijke' acties.

dit onderwerp loopt niet uit de hand. Frankrijk ja. kokosnoot!

Het origineel en Franse sorry, de kopie komt uit de Verenigde Staten of Canada.

het origineel was Frans. tijden zijn sindsdien veel veranderd.

censuur is Frans, ik heb nog nooit zoveel gesloten, gesloten of gemodereerde onderwerpen gezien als op de forums français.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten