Cycclone magneetmotor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

Cycclone magneetmotor




par tigrou_838 » 14/09/05, 14:28

hallo allemaal, een snelle vraag voor de koningen van het web, hoe hard ik ook kijk, ik kan niet veel informatie vinden over de cycclone magneetmotor, type, techniek, vermogen, snelheid, gewicht, constructie, enz ...

als iemand me iets kon vertellen.

allemaal bedankt.

;) jeans;)


nog een magnetische motor.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 14/09/05, 21:50

je bedoelt dat: Cycclone Magnetic Engine ?

ANDERE link: http://peswiki.com/index.php/Directory:Cycclone
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 14/09/05, 22:34

Het is niet eenvoudig om plannen te hebben, want tot het tegendeel is bewezen, werkt dit type motor niet en kan het niet werken.

Ik herinner u eraan dat zelfs de krachtigste magneten grote kracht op afstand genereren, maar geen energie. Natuurlijk, totdat het tegendeel wordt bewezen, maar de video is niet genoeg; het kan van alles zijn en we zien niet hoe de alternator is gestopt.

Ik zeg dit niet om te ontmoedigen of wat dan ook, maar alleen om oplichting te voorkomen van degenen die plannen of motoren kopen die geen energie nodig hebben.

Anders kost het niets om het echt te proberen, maar ik denk aan de arme aandeelhouder die werkelijk prachtige nieuwsbrieven heeft van de eerste pagina van de site, maar nog geen functionele engine, maar een project ...: rolleyes:
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 15/09/05, 10:11

:o Hallo iedereen,

bedankt voor je kleine opmerkingen, voor de twee loxo-adressen die ik al heb bezocht en niet veel op technisch niveau vind, ik weet niet eens of er hierboven een patent is, ik ben nog steeds op zoek.

om persoonlijker te antwoorden op (niet de mooie robot), ik ben het niet helemaal eens met je woorden en zoals je zegt in je eerste zin
(Het is niet eenvoudig om plannen te hebben, totdat dit type anders niet werkt en niet kan werken)
het antwoord is daar, zolang niemand heeft bewezen dat het niet mogelijk is, is er altijd hoop op een energie die niet uit aardolie komt.

en zoals ik vaak zeg, bewijs me dat het niet werkt en ik zou je geloven (misschien)

B) tot ziens voor een motor xxx B)
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 15/09/05, 12:51

Ik ga niet terug naar debatten die we al over de hoeveelheid hebben gehad, ik waarschuw alleen dat sommigen geld verdienen aan de verkoop van niet-functionele plannen.

Ik ben niet op zoek naar iets om te bewijzen, omdat ik zei totdat het tegendeel werd bewezen.

Anders is het bewijs dat het niet bestaat een beetje als bewijzen dat de kerstman niet bestaat. Ik zie niet in hoe het moet worden aangepakt, zelfs niet de interesse. Ik wil gewoon dat mensen geen oplossingen opgeven die zeker minder buitengewoon zijn, maar veel concreter, zoals bijvoorbeeld Pantone, en oplichting vermijden die echte uitvindingen in diskrediet brengt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 15/09/05, 15:30

hallo nono,

Ik wil niet in dit soort debat komen, dat er al is geweest, dus ben het overal met je eens, vooral voor zwendelpreventie, ik ben het ook eens met de pantone, omdat olie, waterstof of iets dergelijks, zonne-energie, enz ...,

maar laat vooral geen andere mogelijke energiebronnen in de steek.

mijn zeer persoonlijke mening, het is noodzakelijk om met alle energieën en in alle mogelijke richtingen te zoeken en vooral niet op te geven omdat gezegd wordt dat dat (nu) niet werkt.

we zullen zien wanneer de olie boven de $ 100 is als er geen nieuwe technologieën zijn die heel snel van alle fabrikanten uitkomen. (de dozen zijn vol, maar op dit moment niet winstgevend)

Ik stop daar; :D

:( om terug te komen op het onderwerp, niemand weet welke techniek wordt gebruikt voor de cycclone ?? :(

begroetingen :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
holowman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 07/02/10, 07:17

cycclone systeem ...




par holowman » 07/02/10, 07:22

Het antwoord is ... schaal gewoon de magneten en de alternator om te voeden ...

http://www.youtube.com/watch?v=yf1IesrHBh0
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten