Uitleg over hoe de Pantone-motor werkt

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Chatten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 09/11/09, 09:10

Uitleg over hoe de Pantone-motor werkt




par Chatten » 09/11/09, 09:21

Hallo,
Ik zit in de 1e S, en ik koos de Pantone-engine als onderwerp van TPE. Ik zocht informatie op het net, maar het gaat overal. En ik begrijp diagrammen niet zo goed. Daarom kom ik je om hulp vragen.
Ik heb een paar specifieke vragen:
- Hoe en waar wordt het water / brandstofmengsel gemaakt? (Als het klaar is natuurlijk)
-Welke rol speelt de bubbler? Welke gassen komen binnen en welke vertrekken?
-Welke gassen komen de motor binnen en van waar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 09/11/09, 11:11

Hallo Chatchat

Als u het principe snel wilt begrijpen, verken dan deze link die de ideeën op hun plaats zet.

https://www.econologie.com/wiki-moteur-p ... hp/Accueil

Het lijkt mij dat de Gillier Pantone-variant interessanter, succesvoller en meer gedocumenteerd is dan de originele Pantone, en resultaten behaalt die gemakkelijker kunnen worden benut op bijvoorbeeld een auto.

Mocht u dan specifieke vragen hebben, dan beantwoorden wij u graag.
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
negentien
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 09/11/09, 13:51

pantone engine




par negentien » 09/11/09, 13:57

nadat ik een pantone-engine had gemaakt om mijn bts-ontwerp van industriële producten te valideren, baseerde ik me op een boek dat ik hier vond: SPAM
Ik raad het aan omdat het me in staat heeft gesteld te slagen

Goed uitleggen, ik plagiaat praktisch (onderzoek in mijn zak, ik kan het zeggen), maar het voertuig (xantia) verloor aan vermogen, maar won enorm in verbruik

veel succes en aarzel niet om uw vragen te stellen
0 x
Chatten
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 09/11/09, 09:10




par Chatten » 16/11/09, 08:51

Hallo,

@dixneuf: Er is geen link! Kunt u het mij geven?

@Flytox: Bedankt voor deze link, maar er is nog steeds veel donkere kant.

Wordt de bubbler gebruikt om de uitlaatgassen te zuiveren?
Wat zijn de dampen die eruit komen en wat is de vloeistof die erin zit.
Wanneer de dampen terugkeren naar de endotherme reactor, waar dient de stalen staaf dan voor? (Om het gas te versnellen?)
Wat gebeurt er in de endotherme reactor bij dampretour? (verwarming om het kraken van moleculen te verbeteren?)
Wat gebeurt er in de pyrolysekamer op chemisch niveau?
Wat gebeurt er tijdens het kraken van moleculen?

Bij voorbaat dank.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 16/11/09, 11:47

Hallo, dit is een interessant onderwerp

Van onze kant hebben we aan de oorzaken gewerkt, en we zijn er:

Capt_Maloche schreef:perfecte verbrandingsreactie GO (stikstof is niet aanwezig)
C2H16 34 + = 49 2 O32 CO2 + 34 H2O

het toevoegen van waterdamp aanvankelijk (Belangrijk) van de verbrandingscyclus spectaculaire vervuiling

in feite zijn deze twee bogen bekende reacties die deze resultaten verklaren:
H2O + C = CO + H2 : de gloeiende roetdeeltjes (de "slechte brandwonden") reageren met de waterdamp, dit vereist een temperatuur boven 950 ° C en indien mogelijk onder 1300 ° C, vandaar de moeilijkheden die onze amateur-testers tegenkomen op al deze systemen

CO + H2O <> CO2 + H2 : CO uit de eerste reactiezone en onvolledige verbranding reageert met stoom om waterstof te leveren; zoals de T ° hoger dan 950 ° C moet anders zal er teveel CO zijn

H2+2O2<>2H2O De waterstof geproduceerd door de eerste twee reacties draagt ​​bij aan de vernietiging van de onverbrande, om de ontploffing langer te behouden en dus de opbrengst te verhogen.

In principe onverbrande worden omgezet in energie alvorens :D

BELANGRIJK:
het feit is ook dat, aangezien de waterdamp wordt geïnjecteerd aan het begin van de verbrandingscyclus, de beschikbare C die nog niet heeft gereageerd (en die zou hebben gereageerd in de normale cyclus) niet de tijd heeft om volledig te eindigen. de reactie waardoor de reeds aanwezige waterdamp kan werken volgens de eerste reactie

het voordeel is ook dat als CO wordt geproduceerd tijdens de reactie, het onmiddellijk zal worden getransformeerd !!


De hoeveelheid waterdamp moet dus via een computer worden geregeld, wat onze fabrikanten bij EGR-kleppen nog niet doen.


Ik kon het gedeeltelijk verifiëren terwijl ik aan dit onderwerp werkte
https://www.econologie.com/forums/ameliorati ... t5172.html

met dit materiaal: https://www.econologie.com/forums/post81989.html#81989
Beeld

We zijn van plan een waterinjectiesysteem te ontwikkelen dat wordt aangestuurd door de computer van het voertuig
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 16/11/09, 11:51

Een andere student die niet zelf heeft leren zoeken ... maar wat doet de politie? :schok: Al uw vragen hebben hun antwoorden op minstens 1 pagina van de site ...

Dus je pakt je pink, je reserveert 2 uur en je maakt misbruik van deze link:

https://www.econologie.com/forums/search.php

Chatchat schrijft:Hallo,

@dixneuf: Er is geen link! Kunt u het mij geven?


Neen.

Ik was het die hem ontsloeg omdat het commerciële spam was ... die je verkoopt wat we je hier geven ... weet gewoon hoe je eruit moet zien!
0 x
negentien
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 09/11/09, 13:51




par negentien » 16/11/09, 13:44

Christophe schreef:
Chatchat schrijft:Hallo,

@dixneuf: Er is geen link! Kunt u het mij geven?


Neen.

Ik was het die hem ontsloeg omdat het commerciële spam was ... die je verkoopt wat we je hier geven ... weet gewoon hoe je eruit moet zien!


Ik heb zojuist de link geplaatst, waardoor ik het pantone-proces kon uitvoeren. en die alle chatchat-vragen beantwoorden

maak een site zo compleet en gemakkelijk als dit boek, en je kunt zeggen dat hij hier staat ... want zoek in een forum, het is allemaal hetzelfde de puinhoop ... ik wilde gewoon helpen, ik ben niet de auteur, noch de wederverkoper, zonder dit boek zou ik mijn bts misschien hebben gemist, en het is beter dan informatie inwinnen , een beetje naar links, een beetje naar rechts, en om te eindigen met iets dat niet werkt ... sorry dat ik heb geholpen met een commercieel product, de volgende keer zal ik een fooi geven, en als de persoon het kan nee, jammer voor haar.

PS: als je het commercieel vindt, verwijder dan mijn bericht volledig, het is beter, omdat sommigen misschien denken dat het je aan objectiviteit ontbreekt.

Bovendien geef je me het idee om mijn bts-bestand tenminste op een site te zetten, de informatie zal duidelijk zijn en de gebruiker zal alles op dezelfde plaats hebben

De politie doet niets om dit te stoppen, want het was mijn leraar die me adviseerde, het stelde me in staat om vanuit een basis te beginnen en het te laten evolueren, hij zei tegen me: waarom zou je je lastig vallen? , je hebt de basis, laat het evolueren, de examinatoren zijn er dol op! daar is de school voor ...

Hartelijk
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 16/11/09, 13:55

dixneuf schrijft:maak zo'n complete site


Ah ah ah heb je nog andere grappige?

Kunnen we uw BTS-rapport zien? :?
0 x
negentien
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 09/11/09, 13:51




par negentien » 16/11/09, 20:29

neem niet de helft van de zinnen, ik zei: "maak een site zo compleet en zo gemakkelijk als dit werk (...)forum (...) puinhoop "

Ik zal je zoveel mooie gedachten kunnen geven door slechts gedeelten van je zinnen op te nemen ...

een uit hun verband gerukt stuk zinnen heeft er niets mee te maken, een bewijs van een gebrek aan objectiviteit.

Voor mijn verslag zul je het binnenkort zien ...

Als moderator merk ik dat je vaak arrogant bent "Dus je pakt je pink, je reserveert 2 uur ..."
"weet gewoon hoe je eruit moet zien!" enzovoort ...
om een forum mensen wegsturen heeft geen zin.
weet dat je niet weet met wie je praat, vooral niet achter een scherm, het kan verkeerd zijn ... en misschien hebben we op een dag onze ergste vijand nodig!
0 x
negentien
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 09/11/09, 13:51




par negentien » 16/11/09, 21:57

neem niet de helft van de zinnen, ik zei: "maak een site zo compleet en zo gemakkelijk als dit werk (...)forum (...) puinhoop "

Ik zal je zoveel mooie gedachten kunnen geven door slechts gedeelten van je zinnen op te nemen ...

een uit hun verband gerukt stuk zinnen heeft er niets mee te maken, een bewijs van een gebrek aan objectiviteit.

Voor mijn verslag zul je het binnenkort zien ...

Als moderator merk ik dat je vaak arrogant bent "Dus je pakt je pink, je reserveert 2 uur ..."
"weet gewoon hoe je eruit moet zien!" enzovoort ...
om een forum mensen wegsturen heeft geen zin.
weet dat je niet weet met wie je praat, vooral niet achter een scherm, het kan verkeerd zijn ... en misschien hebben we op een dag onze ergste vijand nodig!
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten