Dat klopt?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 01/04/04, 13:52

Hallo,
Ik geloof dat er een lasapparaat op de markt is dat gebaseerd is op dit principe, daarom kunnen we de informatie waarschijnlijk niet vinden :(
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 02/04/04, 13:59

Candid schreef:Hallo,

Het verbaast me dat ik geen bericht in deze sectie vind, omdat het mij lijkt dat het onderwerp erg interessant is.

Ik heb een hele tijd op internet rondgezworven om meer gedetailleerde informatie te vinden over het principe van de gasproductie van Brown, en hoe meer ik zoek, hoe minder ik vind.

Ik stel mezelf veel vragen over dit onderwerp en, indien hierin forum Er is iemand die mijn vragen kan beantwoorden, ik zal ze graag stellen :D

Bij voorbaat dank en felicitaties aan degene die het goede idee had om zoiets te creëren forum.

:P Hallo,
Heeft u meer gevonden dan op de website van quant'home?
(Ik heb er erg veel zin in!!!) :D
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten