Video's van een vreemde motor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Video's van een vreemde motor




par Oli 80 » 19/08/09, 18:59

Hallo, dit is wat ik vond toen ik op YouTube naar Stirling-motoren zocht http://www.youtube.com/watch?v=QA_chc3s ... re=related nogal verrassend, deze motor ziet eruit als een motor die zuigkracht gebruikt om te werken. Nadat christophe een onderwerp met een video had gepost, was de motor van hout gemaakt

Ik heb het onderwerp gevonden https://www.econologie.com/forums/moteur-en- ... t7322.html

hier is het Armapax-kanaal, een man die niet ver van mijn huis woont, degenen die de stad Sarrebruck in Duitsland kennen, ik woon aan de Franse kant, welke stad?
http://www.youtube.com/user/Armapax
hint: patrica kaas werd daar geboren
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 19/08/09, 22:14

Bedankt Alain G, want de correctie is nog steeds beschikbaar....La! Geannuleerd vanwege vuile link : Mrgreen:
Dernière édition par Flytox de 19 / 08 / 09, 23: 14, 2 keer bewerkt.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 19/08/09, 23:04

Flytox

Uw links nodigen ons uit om onze computer te scannen

video.filetube bevat spyware.
:onheil:

Gelukkig heeft mijn systeem het gedetecteerd.
:|
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/08/09, 03:45

Dag


hint: patrica kaas werd daar geboren



Stendel Wendel


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/08/09, 09:40

Geniet van de modellen :D

het zijn "vacuümmotoren"

De hete lucht die in de inlaat wordt gezogen, wordt de kamer in gezogen, de "klep" sluit op het BDP en de koeling van het gas creëert de depressie die de beweging van de cilinder garandeert

De perfs worden beperkt door het oppervlak en de uitwisselingssnelheid, kleine cilinders zullen in dit geval efficiënter zijn en de rotatiesnelheid zal nooit hoog zijn, de maximale delta P zal rond de 0.8 bar liggen

het werkt andersom, waarbij de cilinder wordt verwarmd :D

anderen hier http://www.youtube.com/watch?v=mE6i6rKq ... ature=fvwp

En de Otto-motor uit 1895, ja!! http://www.youtube.com/watch?v=Pbs9rLF6eI8&NR=1
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

vacuüm motor




par Oli 80 » 20/08/09, 17:01

Andre schreef:Dag


hint: patrica kaas werd daar geboren



Stendel Wendel


Andre


hallo absoluut ze is geboren in roerige wendel en ze was daar op 25 juli tijdens een concert, en ja daar woon ik, om terug te komen op de motoren de ottomotor is ook een "vlamvreter" ik weet zeker dat er andere motoren zijn systemen in het genre
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

otto en langen motor




par Oli 80 » 20/08/09, 21:17

goedenavond, hier begreep ik in feite dat deze motor waarvan ik de video aan het begin van het onderwerp "vlamslikker" heb gezet in feite een ottomotor is, deze maakt gebruik van het vacuüm dat ontstaat door het uitzetten en intrekken van de lucht, een Duitse uitvinding, ooit net als de Stirling-motor, zouden we deze systemen liever verlaten dan ze te verbeteren. Als we erin zouden slagen de Stirling-motor te verbeteren, zouden we er misschien in slagen hetzelfde te doen voor de Otto-motor
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 21/08/09, 08:37

Capt_Maloche schreef:Geniet van de modellen :D

het zijn "vacuümmotoren"

De hete lucht die in de inlaat wordt gezogen, wordt de kamer in gezogen, de "klep" sluit op het BDP en de koeling van het gas creëert de depressie die de beweging van de cilinder garandeert

Optredens zijn beperkt door het oppervlak en de snelheid van de uitwisseling zullen kleine cilinders in dit geval effectiever zijn, en rotatiesnelheid zal er nooit toe doen, de maximale delta P zal ongeveer 0.8 bar bedragen

het werkt andersom, waarbij de cilinder wordt verwarmd :D


Het verbeteren ervan is vrij eenvoudig, maar wat doen?

Ik weet niet wat de efficiëntie van deze gadgets kan zijn, misschien 30%, en zelfs als we een "verwarmingskamer" bij de ingang plaatsen om de energie van de vlam niet te verliezen, zal het vermogen op de as altijd hetzelfde zijn. beperkt door de atmosferische druk, terwijl een thermische motor tijdens de explosie tot honderd bar in BDP moet stijgen

Dit zijn echter zeer eenvoudige motoren om te maken :D , een goed punt voor doe-het-zelvers van alle pluimage om thermische energie om te zetten in mechanica
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 21/08/09, 09:31

Capt_Maloche schreef:Het verbeteren ervan is vrij eenvoudig, maar wat doen?


het belang van vlamzuigers en Stirling en anderen is dat ze vanuit elke warmtebron werken.
het opent interessante toepassingen.
bijvoorbeeld het laten draaien van een motor (waardoor mechanische energie wordt geproduceerd) uit een houtvuur of de geconcentreerde hitte van de zon.

de opbrengsten zijn inderdaad erg laag (veel lager dan 30%), maar de opbrengst is niet alles...
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/08/09, 13:46

Een test die interessant zou zijn, zoals Dirk Pitt zei, is om de input aan een houtkachel te koppelen en de warmte uit de cilinder in vloeibare vorm terug te winnen en zo te profiteren van een paar watt dat door de motor wordt geproduceerd.

Er zou zeker sprake zijn van verstopping van de cilinder, maar goed, we zullen moeten zien.

Een kleine vloeistofgekoelde dieselmotor kan ook worden gebruikt voor verwarming, waarbij koelvloeistof en uitlaatgassen worden gebruikt om het huis te verwarmen.
Qua prestaties zou het zeker efficiënter zijn dan een eenvoudige oven die alleen maar warmte geeft.
:D
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 283-gasten