Noodzaak tips om de werking van een motor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
gaetoun
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 28/06/09, 15:02

Noodzaak tips om de werking van een motor




par gaetoun » 28/06/09, 15:24

Dag

Momenteel studeer ik thermische en energietechniek en ben ik begonnen met de realisatie van een pantonemotor. Ik deed het op een "bernard" -maaier en er kwamen kleine problemen aan het licht.
- in de bubbler met slechts één luchttoevoer is er onvoldoende vacuüm. Dus ik moet met de starter spelen en deze vormt dan een kleine depressie. Bubbels worden gecreëerd maar zonder direct resultaat op de maaier.
Ik wil erop wijzen dat ik in de bubbler een 50 / 50-mengsel van benzine en water heb gemaakt en met de luchtinlaatslang die in het water duikt.

Naar mijn mening komt het probleem van toelating. Mijn lus eindigt na de carburateur en voor het versnellingsventiel. Om praktische redenen kon ik geen groot gat maken (binnendiameter van 6mm wetende dat al mijn circuit erin zit
12mm binnendiameter)

Nadat ik een metalen kubus met een dikte van 25mm heb gevonden, denk ik eraan deze te bewerken om een ​​aankomst te bereiken met een interne diameter van 12mm.

Denk je dat mijn fout hier vandaan zou komen? Waar kan dit kleine probleem vandaan komen?

Hartelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 28/06/09, 15:28

Je zou niet wat foto's hebben ???

Het zou duidelijker zijn!

miauw
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
gaetoun
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 28/06/09, 15:02




par gaetoun » 30/06/09, 08:56

sorry maar ik kan geen afbeeldingen invoegen. SA zei me: "fatale fout" ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/06/09, 10:55

gaetoun schreef:SA zei me: "fatale fout" ...


Wat is SA? :schok: : Cheesy:

Volg de downloadinstructies en het zal werken ...
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 257-gasten