MET ANTARTIDA ARGENTINIË PROEVEN

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

MET ANTARTIDA ARGENTINIË PROEVEN




par rodibruno » 28/06/09, 04:43

vrienden:
We zijn in gesprek met het personeel van de Argentijnse luchtmacht en beheren de installatie van TurboEcogreen-apparaten in nuestrtos zijn generatoren die opereren in de basis van Marambio Antarctica.
Medewerkers zijn geïnteresseerd in het testen van het PANTONE Gillies-systeem.
Ik hoop je ideeën!
dank u

http://www.marambio.aq/home.htm

Beeld

Beeld

Beeld
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

MET SCANIA 113 ARGENTINA VRACHTWAGEN




par rodibruno » 25/07/09, 00:15

Hi there:
We hebben een probleem met de plaatsing van een turbulentiegenerator TRUCK SCANIA 113 TIJDENS DE EERSTE VAN 800 KILOMETERS 1000, de EXPRESS LOW-truck op brandstofverbruik en meer vermogen, veranderde dat allemaal: DE TRUCK BEGINT BIJ EET MEER, ROOK Exal VERLIES EN KRACHT.
ZUIGFILTER zal de BE-blokkering in het filterelement vergroten waardoor luchtdoorlaat wordt voorkomen?
Ik zou alle ideeën op prijs stellen.


WWW.TURBOECOGREEN.BLOGSPOT.COM
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 25/07/09, 11:42

Hallo !
probeer met een nieuw luchtfilter, anders brandstoffilter, vuil injectiesysteem, klepspeling ...
mijn 1.5L dieselmotor en zijn AVEC hadden dezelfde reactie toen de klepspeling (werktolerantie) toenam, omdat hij gerepareerd is en de motor gezond is!
Wat is het type motor op Scania-vrachtwagens?
veel succes en ciao!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 278-gasten