ULM-motor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
De factor
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 15/01/06, 12:27

ULM-motor




par De factor » 18/05/09, 13:46

Hallo beste wetenschappers ... en Pro of vindingrijkheid ...

Ik ben op zoek naar hulp die mij dierbaar zal zijn ...

Ik werk aan de ontwikkeling van twee borstelloze elektromotoren voor lichte luchtvaart.
Hier is de info (eindelijk de specificaties):
- Brushless (brushless) voor maximale levensduur ...
- 15 en 25 kW motor (voor eenzits paraglider en meerassige etc.)
- Rotatiesnelheid tussen 3000 en 3200 tpm maximum (zodat de snelheid aan het uiteinde van het blad van een propeller met een spanwijdte van 130 cm de maximumsnelheid niet overschrijdt waardoor het te hoorbaar wordt)
- 3000 tot 3200 tpm, ook om het gebruik van een reductiekast te vermijden en zal de prijs en de massa verhogen.
- Sluit aan op lithium-ionbatterijen. (voor de verminderde capaciteit en oplaadtijd ...)
- Verminderde grootte en gewicht om de rugpijn van onze vrienden de paraglider-motorfiets te vermijden.

Uiteraard zit ik op het gebied van ULM, en ik ken Electravia, die motoren met borstels gebruikt die niet geschikt zijn ... De eerste motor gaf het even geleden de geest.
Sommigen gebruiken ook twee motoren die zijn toegewijd aan de "kleine grote" modelbouw, de predator 25 en 30 met een vermogen van 11kW ... maar het is moeilijk om de hitte van deze kleine motor te evacueren die niet bedoeld is voor ...

Onze financiële middelen zijn niet de meest beperkte, en omdat ik geen baselektricien ben, maar eerder een monteur, zal ik goed begrepen worden als ik naar uw vriendelijke woorden luister, zoals een piloot die luistert naar onze heilige moeder, Météo France.

Dank u bij voorbaat,

De factor
0 x
het is een kleine stap voor de mens, een grote stap voor de ecologie ...
De factor
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 15/01/06, 12:27

ULM-motor




par De factor » 20/05/09, 10:18

Hallo,

Een paar vragen om het onderwerp te sturen ...

Als ik van plan ben een motor te maken met een diameter van 20 cm ... Hoeveel spoelen, hoeveel magneten ... Grootte ... en aantal omwentelingen ...

Heeft iemand de plannen van een of meer omvormers voor driefasige motoren ...?

Welke batterij heeft u aanbevolen?

Met vriendelijke groet,

De factor
0 x
het is een kleine stap voor de mens, een grote stap voor de ecologie ...
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 20/05/09, 12:35

welkom

Een mooie site over het zelf construeren van borstelloze motoren
Je moet een beetje Engels of Duits spreken, anders spreken de illustraties voor zich.

http://www.powercroco.de/

Een elektrisch gemotoriseerd zweefvliegtuig bestaat en heeft gevlogen (zweefvliegen is niet langer mijn domein)
Dit is de Antares
47 kW elektromotor

http://fr.wikipedia.org/wiki/Lange_Antares_20E

A+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 314-gasten