Bewustwording van oneigenlijk gebruik van een jeu de boules-brander

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12

Bewustwording van oneigenlijk gebruik van een jeu de boules-brander




par de Boulle » 16/04/09, 21:59

De ballenbrander werkt, dat is een feit

Ik ben bang dat mensen met slechte bedoelingen er uiteindelijk olie in verbranden!

Wat zou leiden tot oververvuiling van de planeet (in plaats van niet-vervuilende oliën te recyclen) als gevolg van de energiecrisis die we doormaken

denk je niet dat het risico groot is?

maken we eindelijk geen grote fout als we weten dat 98% van de mensen geïnteresseerd is in de financiële economie die kan worden bereikt ten nadele van onze planeet waarvan we huurder zijn, die op geen enkele manier van ons is, het hierdoor betalen we niet de onroerendgoedbelasting van een land dat van ons is, het is van de planeet en niet van de eigenaar!!!!

veel gewetenloze en domme mensen op deze site zullen deze brander bouwen .................................. .. ...

de toekomst ligt in onze handen, maar de economische crisis..... doet dat!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 16/04/09, 22:27

Van professioneel geweten .... 8) 8) 8) Bedankt La Boule
Het is geweldig dat je ons eraan herinnert dat je niet zomaar olie op basis van aardolie kunt verbranden onder het voorwendsel dat het "zuinig" is. Moi gratos, de anderen komen ermee weg, je kunt sterven onder de vervuiling, het kan me niet schelen....:schok: :onheil:

De kogelbrander gebruikt aan het einde van zijn levensduur plantaardige olie of dierlijk vet!!!
Laten we onze acties begrijpen!!!! :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 16/04/09, 23:19

bedankt voor het begrip dat het niet is omdat we een schoorsteen hebben dat we er banden in verbranden!!!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 17/04/09, 14:07

Alles is gezegd! : Mrgreen:
Omdat het gebruik van deze branders niet alleen een kwestie van zuinigheid is, zullen we stoppen met ideeën waar het de hoogste tijd is om de vervuilende CO2-uitstoot tegen te gaan die ons klimaat en wat we inademen bepalen : Cry:
De zoektocht naar plantaardige olie is nu al een beetje tijdverspilling waard om enerzijds deze olie of deze natuurlijke vetten op een intelligente manier te recyclen anders dan in fabrieken en transport om het op te werken en dus nog steeds CO2 te verbruiken en anderzijds zelf hieraan bij te dragen ecologische actie tijdens het verwarmen zonder consumptie van giftige producten. :schok:
Daarom zijn we hiermee bezig forum het is tenslotte aan iedereen om in deze geest te zijn! :P
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 17/04/09, 14:35

Boulle schreef:bedankt voor het begrip dat het niet is omdat we een schoorsteen hebben dat we er banden in verbranden!!!!!


Nou, hier is het: dus het is niet omdat we een plantaardige oliebrander hebben dat we daar afgewerkte olie gaan verbranden, je vraag is eervol maar misschien een beetje paranoïde?

Daarnaast zijn hier enkele opmerkingen (die ik u al privé heb gemaakt):

a) er is niet zoveel afgewerkte olie, kijk naar uw persoonlijke geval: hoeveel olie ververst u per jaar? Persoonlijk zitten we met 2 auto's en 2 motoren nog niet eens op 10L per jaar (afvoeren we af volgens het onderhoudsboekje)

b) tot zover een dik varken dat niets om de natuur geeft: wat is het ergste? Of deze afgewerkte olie wordt verbrand of in de grond en het grondwater terecht komt?

c) industrieën bieden al jaren aan afvaloliebranders bijvoorbeeld!

d) tot slot: je hebt geen controle over de "afdwingingen" van de hele wereld, en daar hoef je je niet schuldig over te voelen!

In dit verband een goed gefilterde vraag voor chemici (centrifugeren): wat blijft er als rotzooi over behalve de "additieven" in een motorolie? Als fabrikanten krachtige oliebranders verkopen (en dus goedkeuren), moet dat dan niet zo "vies" zijn?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 17/04/09, 15:16

niet erg deze gebruikte oliebranders...misschien verstopt? Maar de brandstofkosten moeten onverslaanbaar zijn 8)
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 17/04/09, 15:23

U spreekt Charles, de kosten zijn zelfs "negatief": hoe meer u verbrandt, hoe meer u wordt betaald om het te doen...

Een beetje zoals het recyclen van oude banden: de jongens winnen aan beide kanten en het is uiterst winstgevend als de baas wegkomt met het geld of de banden "zwart" doorverkoopt in Afrika (als ik durf te zeggen)...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 17/04/09, 17:17

En we zouden zelfs elektriciteit kunnen maken met een Stirling... : Idee:

Van waaruit een afvalstof een grondstof wordt die warmte en elektriciteit produceert.

De as en de klinker worden teruggewonnen om in teeradditieven op de wegen te brengen of te mengen met erts dat bestemd is voor de metallurgie.

Aan de andere kant is het in CO2 niet erg goed :? tenzij je de dampen voor olieachtige algen terugwint. :P

de cirkel is dan gesloten: vuile olie -> nieuwe olie met het passeren van energieproductie 8)
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 17/04/09, 17:24

Eerlijk gezegd is CO2 anekdotisch in het geval van de verbranding van afgewerkte olie: het zijn de dioxines, furanen en andere zware en "giftige" metalen die me veel meer zorgen baren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/04/09, 19:53

Bonjour à tous

Volgens onderstaande link gaat 45% van de olie uit de terugwinningssector terug naar de vervaardiging van nieuwe smeermiddelen. :P
De overige 55% wordt gebruikt om diverse installaties te verwarmen die met ad hoc branders de vrijkomende vervuiling op zich moeten nemen/regelen. Wat een individu verre van kan.

Het legale bestaan ​​van de all-sea-brander is op zich al een schandaal. :onheil: Het leek me echter dat de monteur in het dorp me had verteld dat hij zijn brander op afgewerkte olie had verwijderd omdat het verboden was geworden, en dat minstens 15 of 20 jaar geleden!

http://www.ademe.fr/htdocs/actualite/op ... ycler.html
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten