Minder vervuiling om het milieu beter te onderwijzen!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
houpoupa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 05/02/09, 14:42
Plaats: hoge bergen

Minder vervuiling om het milieu beter te onderwijzen!




par houpoupa » 05/02/09, 15:39

Lieve vrienden!
nauwelijks geregistreerd bij uw forum en alvast een verzoek voor jou, kenners en geïnteresseerden:
in het kort, vivien, 29, milieu-opvoeder;
een project: rondtrekkend onderwijsvoertuig in de Hautes Alpes.

Ik ben dus bezig mezelf in dit project te investeren, en ik sta aan het begin, in het bijzonder met het aanvragen van subsidies;
hier zijn mijn twee verzoeken:

ten eerste, zonder monteur te zijn (of eigenlijk het minimum!), ben ik nu twee jaar goed op zoek naar een alternatief om minder te verbruiken en minder te vervuilen met mijn voertuig (voornamelijk waterdoping);
dit beroemde voertuig: een renault r 2087 uit 1964 sanitair (type ambulance), een heel mooi soort voertuig met grote wielen (dat zal worden omgetoverd tot een gigantische kever!) die ik daarom wil omtoveren tot een rollende pedagogische kofferbak voor mijn interventies met het publiek op de terrein (in zekere zin mijn "merk" en mijn rode draad; project in de naam van "het beest"); helaas, consumptie en overmatige vervuiling, wat in strijd is met mijn educatieve aanpak!
twee jaar nu dat ik droom om een ​​organisatie of een persoon te ontmoeten die in staat is om dit voertuig aan te passen en nog steeds niet de schaduw van een kleine stap mogelijk is!
het aanpassen van mijn voertuig aan mijn ideeën zou voor mij een grote stap voorwaarts zijn en vooral een voordeel voor een mogelijk professioneel succes voor mensen die gevoelig zijn voor ecologisch burgerschap;

tweede verzoek (als iemand me echter voor het eerste helpt!): wie subsidiedossier zegt, zegt geraamd budget, maar ik zoek iemand die me een "schatting" kan geven van de kosten van deze beroemde motoraanpassing van een aangepaste organisatie, zodat ik die in mijn dossier kan opnemen;

Hier is het, ik vind het moeilijk om het beknopt te houden (en nogmaals, ik heb een grote inspanning gedaan, want er is zoveel te zeggen over dit project!), En ik hoop toch dat ik je aandacht heb getrokken, en wie weet, misschien zelfs iemand gevonden hebben die bereid zou zijn om voor mijn voertuig te zorgen in een projectaanpak van "duurzame" aard;

hartelijk bedankt
alsjeblieft, ik heb de motivatie en ik wil het niet verliezen, steun me voor dit "lokale" project voor een betere wereld, allemaal bedankt : Mrgreen:

hartelijk

houpoupa
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 05/02/09, 18:25

Hallo,

Misschien een vruchtbaar contact daar:
https://www.econologie.com/forums/devenez-po ... t7047.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/02/09, 18:30

Zou er geen omkering in de titel zijn?

Anders zou uw idee goed passen bij de vereniging: https://www.econologie.com/forums/l-associat ... t7049.html
0 x
houpoupa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 05/02/09, 14:42
Plaats: hoge bergen




par houpoupa » 06/02/09, 20:26

inderdaad, misschien een woordomkering, wat ik ook denk dat we een beetje op hetzelfde principe zijn als "het ei of de kip"! : Cheesy:
anders zouden we het kunnen doen als: minder vervuilen om beter voor te lichten over het milieu, minder vervuilen ... tenzij het de "SVP" aan het einde van de zin is die je liever aan het begin ziet. Ik weet niet veel en ik verwachtte iets anders als antwoord

in ieder geval zie ik dat u vooral mijn verbale fout opmerkt en niet de werkelijke interesse die ook ik in het milieu heb! :?
Ik ben zo van wie geïrriteerd zou zeggen door je antwoord, maar ach, waarschijnlijk ben ik een beetje te kieskeurig;
Kortom, in de hoop van iedereen wat meer comfort en motivatie te krijgen, wacht ik daarom ongeduldig op ieders opmerkingen om me vooruit te helpen, alleen of met anderen, en blijf ik met belangstelling kijken naar uw associatieve project; het is waar dat ik ook probeer een educatieve vereniging te runnen. voor het milieu, en dat dit momenteel inderdaad meer een paar GA's zijn dan een echte rage, maar we doen ons best.
toch bedankt en vergeef mijn 'gemopper, maar wat we roeien, we staan ​​op scherp : Lol:
merci
biz voor het hele team
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 179-gasten